Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22560
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑγαλιώτης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΛυκίδης, Νικόλαοςel
dc.date.accessioned2019-01-23T15:02:24Z-
dc.date.available2019-01-23T15:02:24Z-
dc.date.issued2019el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22560-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΗ δομή του δεκαδικού αριθμητικού συστήματος είναι κρίσιμη για την κατάκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων σε άλλες μαθηματικές περιοχές και κατ’ επέκταση, τόσο για τη συνολική ακαδημαϊκή πορεία των μαθητών όσο και για τη λειτουργία τους σε ποικίλα πλαίσια της καθημερινής ζωής. Ωστόσο, πολλοί μαθητές, ιδίως μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στα Μαθηματικά, δεν έχουν επαρκή γνώση για τη δομή του αριθμητικού συστήματος, καθώς αυτή απαιτεί βαθιά εννοιολογική κατανόηση. Το διδακτικό σχήμα CRA (Concrete – Representational - Abstract) επιδιώκει την κατάκτηση αφηρημένων εννοιών μέσα από τη μετάβαση από το πραξιακό στο εικονιστικό επίπεδο και από αυτό στο συμβολικό επίπεδο αναπαράστασης. Έχει χρησιμοποιηθεί για τη διδασκαλία σε μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στα Μαθηματικά, για μια ευρεία περιοχή των μαθηματικών, με ενθαρρυντικά αποτελέσματα, τα οποία η παρούσα έρευνα συμπληρώνει.el
dc.format.extent278el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕιδικές μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικάel
dc.subjectΔομή του αριθμητικού συστήματοςel
dc.titleΑξιολόγηση και διδακτική παρέμβαση σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες που δεν γνωρίζουν τη δομή του αριθμητικού συστήματοςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LykidisNikolaosMsc2019.pdf3.09 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons