Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22560
Συγγραφέας: Λυκίδης, Νικόλαος
Τίτλος: Αξιολόγηση και διδακτική παρέμβαση σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες που δεν γνωρίζουν τη δομή του αριθμητικού συστήματος
Ημερομηνία Έκδοσης: 2019
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή
Επόπτης Καθηγητής: Αγαλιώτης, Ιωάννης
Περίληψη: Η δομή του δεκαδικού αριθμητικού συστήματος είναι κρίσιμη για την κατάκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων σε άλλες μαθηματικές περιοχές και κατ’ επέκταση, τόσο για τη συνολική ακαδημαϊκή πορεία των μαθητών όσο και για τη λειτουργία τους σε ποικίλα πλαίσια της καθημερινής ζωής. Ωστόσο, πολλοί μαθητές, ιδίως μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στα Μαθηματικά, δεν έχουν επαρκή γνώση για τη δομή του αριθμητικού συστήματος, καθώς αυτή απαιτεί βαθιά εννοιολογική κατανόηση. Το διδακτικό σχήμα CRA (Concrete – Representational - Abstract) επιδιώκει την κατάκτηση αφηρημένων εννοιών μέσα από τη μετάβαση από το πραξιακό στο εικονιστικό επίπεδο και από αυτό στο συμβολικό επίπεδο αναπαράστασης. Έχει χρησιμοποιηθεί για τη διδασκαλία σε μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στα Μαθηματικά, για μια ευρεία περιοχή των μαθηματικών, με ενθαρρυντικά αποτελέσματα, τα οποία η παρούσα έρευνα συμπληρώνει.
Λέξεις Κλειδιά: Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά
Δομή του αριθμητικού συστήματος
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
LykidisNikolaosMsc2019.pdf3.09 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons