Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22560
Author: Λυκίδης, Νικόλαος
Title: Αξιολόγηση και διδακτική παρέμβαση σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες που δεν γνωρίζουν τη δομή του αριθμητικού συστήματος
Date Issued: 2019
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή
Supervisor: Αγαλιώτης, Ιωάννης
Abstract: Η δομή του δεκαδικού αριθμητικού συστήματος είναι κρίσιμη για την κατάκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων σε άλλες μαθηματικές περιοχές και κατ’ επέκταση, τόσο για τη συνολική ακαδημαϊκή πορεία των μαθητών όσο και για τη λειτουργία τους σε ποικίλα πλαίσια της καθημερινής ζωής. Ωστόσο, πολλοί μαθητές, ιδίως μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στα Μαθηματικά, δεν έχουν επαρκή γνώση για τη δομή του αριθμητικού συστήματος, καθώς αυτή απαιτεί βαθιά εννοιολογική κατανόηση. Το διδακτικό σχήμα CRA (Concrete – Representational - Abstract) επιδιώκει την κατάκτηση αφηρημένων εννοιών μέσα από τη μετάβαση από το πραξιακό στο εικονιστικό επίπεδο και από αυτό στο συμβολικό επίπεδο αναπαράστασης. Έχει χρησιμοποιηθεί για τη διδασκαλία σε μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες στα Μαθηματικά, για μια ευρεία περιοχή των μαθηματικών, με ενθαρρυντικά αποτελέσματα, τα οποία η παρούσα έρευνα συμπληρώνει.
Keywords: Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά
Δομή του αριθμητικού συστήματος
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LykidisNikolaosMsc2019.pdf3.09 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons