Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22551
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΜπόχτη, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2019-01-16T08:30:40Z-
dc.date.available2019-01-16T08:30:40Z-
dc.date.issued2019el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22551-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΗ παρούσα Διπλωματική Εργασία με θέμα «Νέες πρακτικές στη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων και στο Εσωτερικό Μάρκετινγκ» εκπονήθηκε στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (για Στελέχη Επιχειρήσεων -MBA) του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Σκοπός της εργασίας, είναι να προσεγγίσουμε τη μελέτη της Διαχείρισης του Ανθρώπινου Δυναμικού (Human Resource Management -HRM), πιο συγκεκριμένα να μελετήσουμε τις νέες πρακτικές που ακολουθεί, λόγω της παγκοσμιοποίησης και της τεχνολογίας που ανοίγει νέες αγορές , νέα προϊόντα, αλλά και της ανταγωνιστικότητας. Παράλληλα, να ερευνήσουμε το Εσωτερικό Μάρκετινγκ στους οργανισμούς και τις επιχειρήσεις. Η παρούσα εργασία χωρίζεται σε τρία βασικά μέρη. Αρχικά, γίνεται ανασκόπηση στη Διεθνή Βιβλιογραφία, προκειμένου να αποσαφηνιστούν οι έννοιες που είναι βασικές και θα αναπτυχθούν στην εργασία. Στο Πρώτο Μέρος γίνεται αναφορά στη Διεθνή Βιβλιογραφία που σχετίζεται με τη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων και στις βασικές του έννοιες. Στο Δεύτερο Μέρος γίνεται αναφορά στο Εσωτερικό Μάρκετινγκ και στις βασικές του έννοιες. Τέλος, το Τρίτο Μέρος που αποτελεί το Ερευνητικό Μέρος της εργασίας το οποίο πραγματοποιείται και ολοκληρώνεται με ποιοτική έρευνα μέσω συνέντευξης σε Δημόσιες Υπηρεσίες. Σκοπός της έρευνας είναι να διαπιστωθεί, κατά πόσο εφαρμόζονται: A)Οι πρακτικές του Εσωτερικού Μάρκετινγκ. Β)Η ποιότητα υπηρεσιών. Γ)Η εργασιακή ικανοποίηση. Στο Τρίτο Μέρος και λαμβάνοντας υπόψη του περιορισμούς της έρευνας, αναφέρονται τα συμπεράσματα καθώς και οι προτάσεις που προκύπτουν για μελλοντική έρευνα. «Clients do not come first. Employees come first. If you take care of your employees, they will take care of their clients» Richard Bronson. Οι Ανθρώπινοι Πόροι είναι κυρίως η βάση του οργανισμού και εκείνους θα πρέπει ο οργανισμός να επιλέξει προσεκτικά, να εκπαιδεύσει και να καταρτίσει αλλά κυρίως να διατηρήσει στον οργανισμό. Εφόσον οι εργαζόμενοι(εσωτερικοί πελάτες) μείνουν ικανοποιημένοι και επομένως είναι πιο αποδοτικοί αυτό θα είναι και η επιτυχία του οργανισμού. Σύμφωνα με τις αρχές του Εσωτερικού Μάρκετινγκ άμεση συσχέτιση υπάρχει στην ικανοποίηση από την εργασία του εσωτερικού πελάτη αλλά και στην ποιότητα των υπηρεσιών. Για τη συγγραφή της εργασίας χρησιμοποίησα όσες γνώσεις έχω αποκομίσει από τις σπουδές μου κατά τη διάρκεια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος αλλά και από τη προσωπική επαγγελματική μου εμπειρία.el
dc.format.extent113el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕσωτερικό μάρκετινγκel
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιώνel
dc.subjectΕσωτερικοί πελάτεςel
dc.subjectΕργασιακή ικανοποίησηel
dc.titleΝέες πρακτικές στη διοίκηση ανθρωπίνων πόρων και στο εσωτερικό μάρκετινγκel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BochtiVasilikiMsc2019.pdf1.57 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons