Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22530
Author: Πέσιου, Χριστίνα
Title: English pop-songs in a greek EFL classroom setting as a motivational tool to gain and retain english vocabulary
Date Issued: 2018
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης
Supervisor: Νεραντζή, Χρυσή
Abstract: Η παρούσα εργασία ερευνά τη δύναμη των αγγλικών ποπ τραγουδιών στην απόκτηση λεξιλογίου. Η συγγραφέας επιχειρεί να εξερευνήσει την αποτελεσματικότητα των αγγλικών ποπ τραγουδιών ως ένα εργαλείο παρακίνησης των ελλήνων μαθητών ώστε να αποκτήσουν και να απομνημονεύσουν λεξιλόγιο μέσα στην τάξη. Ως εκ τούτου, τα ερευνητικά ερωτήματα που διερευνούνται είναι τα ακόλουθα: 1. Μπορούν οι έλληνες μαθητές εκμάθησης αγγλικών σε αρχάριο επίπεδο να αποκτήσουν το λεξιλόγιο με την ακρόαση και την ενεργή συμμετοχή τους στα ποπ τραγούδια μέσα στην τάξη; 2. Μπορούν οι έλληνες μαθητές εκμάθησης αγγλικών σε αρχάριο επίπεδο να απομνημονεύσουν το λεξιλόγιο με την ακρόαση και την ενεργή συμμετοχή τους στα ποπ τραγούδια μέσα στην τάξη; Στο θεωρητικό κομμάτι της παρούσας έρευνας αναφέρονται προηγούμενες ακαδημαϊκές μελέτες και παρουσιάζεται το θεωρητικό πλαίσιο από το οποίο πλαισιώνεται το θέμα. Στο πρακτικό κομμάτι παρουσιάζεται η έρευνα που διεξήχθη από την ερευνήτρια σε ένα φροντιστήριο ξένων γλωσσών στην περιφέρεια της Πέλλας στην Ελλάδα. Δεκαπέντε έλληνες μαθητές (σε αρχάριο επίπεδο) συμμετείχαν στην έρευνα, η οποία υλοποιήθηκε με τη χρήση της μικτής μεθόδου έρευνας. Το συμπέρασμα που διεξήχθη μετά την ολοκλήρωση της παρούσας έρευνας είναι ότι οι έλληνες μαθητές εκμάθησης αγγλικών σε αρχάριο επίπεδο βλέπουν τη χρήση αγγλικών ποπ τραγουδιών ως ένα κινητήριο εργαλείο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέσα στην τάξη για την εκμάθηση και απομνημόνευση λεξιλογίου. Ωστόσο, κάποιοι μαθητές δυσκολεύτηκαν στην απομνημόνευση όλων των λέξεων/φράσεων.
Keywords: Ποπ τραγούδια
Διδασκαλία αγγλικής γλώσσας
English pop songs
EFL
Vocabulary
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Rights: Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PesiouChristinaMsc2018extra.pdf2.03 MBAdobe PDFView/Open
PesiouChristinaMsc2018.pdf2.48 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons