Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22500
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣιπητάνου, Αθηνάel
dc.contributor.authorΚατσάνου, Ελισάβετ Σοφίαel
dc.date.accessioned2018-12-14T15:18:10Z-
dc.date.available2018-12-14T15:18:10Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22500-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνηθεί ο βαθμός στον οποίο οι φοιτητές/τριες παιδαγωγικών τμημάτων θεωρούν ότι απέκτησαν κατά τη διάρκεια των σπουδών τους ορισμένες ικανότητες που θεωρούνται σημαντικές για το επάγγελμα του εκπαιδευτικού. Διερευνήθηκε επίσης η άποψη των φοιτητών/τριών για λίστες που περιλαμβάνουν απαραίτητες ικανότητες εκπαιδευτικών. Η έρευνα διεξήχθη με τη μέθοδο της επισκόπησης. Διανεμήθηκαν ερωτηματολόγια σε 206 φοιτητές/τριες του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και του Π.Τ.Δ.Ε. του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Τα ερωτηματολόγια εξέταζαν τον βαθμό στον οποίο οι φοιτητές/τριες θεωρούν ότι έχουν αποκτήσει κατά τη διάρκεια των σπουδών τους 28 ικανότητες σημαντικές για το εκπαιδευτικό επάγγελμα σύμφωνα με την Ε.Ε., χωρισμένες σε επίπεδο γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων, καθώς και τον βαθμό στον οποίο θεωρούν ότι έχουν κατακτήσει τις 8 βασικές ικανότητες για τη διά βίου μάθηση. Όπως δείχνουν τα αποτελέσματα, οι φοιτητές/τριες θεωρούν ότι έχουν αποκτήσει σε μεγαλύτερο βαθμό τις ικανότητες του τομέα των στάσεων και σε μικρότερο τις ικανότητες του τομέα δεξιοτήτων. Παράλληλα, παρατηρήθηκε ότι πολλοί φοιτητές πλησιάζουν στο τέλος των προπτυχιακών σπουδών τους χωρίς να θεωρούν ότι έχουν κατακτήσει σε μεγάλο βαθμό τις 8 βασικές ικανότητες για τη διά βίου μάθηση. Επιπλέον, διαπιστώθηκαν μικρές έως μεσαίες στατιστικά σημαντικές συσχετίσεις ανάμεσα στις 8 βασικές ικανότητες για τη διά βίου μάθηση και τις 28 ικανότητες που αφορούν το επάγγελμα του εκπαιδευτικού. Τέλος, βρέθηκε ότι η στάση των φοιτητών/τριών απέναντι στις λίστες με ικανότητες εκπαιδευτικών είναι αρκετά θετική και τα επιχειρήματα που χρησιμοποίησαν για την αιτιολόγηση των απόψεών τους συμφωνούν με αυτά που αναφέρονται στη βιβλιογραφία.el
dc.format.extent159el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμια*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectΙκανότητες εκπαιδευτικώνel
dc.subjectΔεξιότητες εκπαιδευτικώνel
dc.subjectΕπαγγελματική επάρκεια εκπαιδευτικώνel
dc.subjectΕπαγγελματικά πρότυπα για εκπαιδευτικούςel
dc.subjectΠροπτυχιακοί εκπαιδευτικοίel
dc.titleΑπόκτηση ικανοτήτων σχετικών με το εκπαιδευτικό επάγγελμα κατά τη διάρκεια των προπτυχιακών σπουδώνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KatsanouElisavetSofiaMsc2018.pdf1.62 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons