Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22462
Author: Μακριδάκη, Μαρία
Title: Behavioral Analysis and Branding Personality in International Business
Alternative Titles: Ανάλυση Συμπεριφοράς και Brand Προσωπικότητας σε Διεθνείς Επιχειρήσεις
Date Issued: 2018
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες
Supervisor: Βούζας, Φώτης
Abstract: Οι οργανισμοί χρησιμοποιούν το brand για να δώσουν στις προσφορές τους μια ταυτότητα και να τις διακρίνουν από ανταγωνιστικές προσφορές. Αυτά τα εμπορικά σήματα έχουν συνήθως τη μορφή λέξεων, σημείων, συμβόλων ή σχεδίων. Οι εργαζόμενοι μπορούν επίσης να ενισχύσουν, να αναπτύξουν και ακόμη και να δημιουργήσουν εικόνα για τα προϊόντα και τους οργανισμούς τους. Οι συμπεριφορές οικοδόμησης του εμπορικού σήματος μπορεί να περιλαμβάνουν ευγένεια, ανταπόκριση, αξιοπιστία, εξυπηρετικότητα και ενσυναίσθηση, μεταξύ άλλων. Οι συμπεριφορές αυτές έχουν αποδειχθεί ότι συμβάλλουν στις αντιλήψεις των καταναλωτών για την ποιότητα της υπηρεσίας και μπορούν να οδηγήσουν σε υψηλότερα επίπεδα διατήρησης και αφοσίωσης των πελατών (American Society for Quality Control, 1988; Parasuraman, Zeithaml & Berry 1985; Parasuraman, Zeithaml & Berry, 1988).
Keywords: Ανάλυση συμπεριφοράς
Brand προσωπικότητας
Information: Behavioral Analysis and Branding Personality in International Business / Ανάλυση Συμπεριφοράς και Brand Προσωπικότητας σε Διεθνείς Επιχειρήσεις. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Θεσσαλονίκη
Appears in Collections:ΠΜΣ Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MakridakiMariaMsc2018.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.