Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22462
Συγγραφέας: Μακριδάκη, Μαρία
Τίτλος: Behavioral Analysis and Branding Personality in International Business
Αλλοι τίτλοι: Ανάλυση Συμπεριφοράς και Brand Προσωπικότητας σε Διεθνείς Επιχειρήσεις
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες
Επόπτης Καθηγητής: Βούζας, Φώτης
Περίληψη: Οι οργανισμοί χρησιμοποιούν το brand για να δώσουν στις προσφορές τους μια ταυτότητα και να τις διακρίνουν από ανταγωνιστικές προσφορές. Αυτά τα εμπορικά σήματα έχουν συνήθως τη μορφή λέξεων, σημείων, συμβόλων ή σχεδίων. Οι εργαζόμενοι μπορούν επίσης να ενισχύσουν, να αναπτύξουν και ακόμη και να δημιουργήσουν εικόνα για τα προϊόντα και τους οργανισμούς τους. Οι συμπεριφορές οικοδόμησης του εμπορικού σήματος μπορεί να περιλαμβάνουν ευγένεια, ανταπόκριση, αξιοπιστία, εξυπηρετικότητα και ενσυναίσθηση, μεταξύ άλλων. Οι συμπεριφορές αυτές έχουν αποδειχθεί ότι συμβάλλουν στις αντιλήψεις των καταναλωτών για την ποιότητα της υπηρεσίας και μπορούν να οδηγήσουν σε υψηλότερα επίπεδα διατήρησης και αφοσίωσης των πελατών (American Society for Quality Control, 1988; Parasuraman, Zeithaml & Berry 1985; Parasuraman, Zeithaml & Berry, 1988).
Λέξεις Κλειδιά: Ανάλυση συμπεριφοράς
Brand προσωπικότητας
Πληροφορίες: Behavioral Analysis and Branding Personality in International Business / Ανάλυση Συμπεριφοράς και Brand Προσωπικότητας σε Διεθνείς Επιχειρήσεις. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Θεσσαλονίκη
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
MakridakiMariaMsc2018.pdf1.01 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.