Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22399
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Αγαλιώτης, Ιωάννης | el |
dc.contributor.author | Παπασλάνη, Ελισσάβετ | el |
dc.date.accessioned | 2018-12-03T10:36:23Z | - |
dc.date.available | 2018-12-03T10:36:23Z | - |
dc.date.issued | 2018 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22399 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018. | el |
dc.description.abstract | Στην παρούσα έρευνα διερευνήθηκε η σχέση του μαθησιακού ύφους φιλολόγων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και των διδακτικών επιλογών τους για τη διδασκαλία μαθητών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες. Συγκεκριμένα μελετήθηκαν οι διδακτικές επιλογές 212 φιλολόγων, ΠΕ02 και ΠΕ02ΕΑΕ που έχουν εργαστεί σε σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας γενικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα, σε τρεις ενότητες της γλώσσας: την ενότητα ομόηχων-παρώνυμων λέξεων, την ενότητα των βαθμών επιθέτων και επιρρημάτων και την ενότητα των τρόπων ανάπτυξης της παραγράφου. Για τον σκοπό αυτό χορηγήθηκε ένα ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις κλειστού τύπου. Για τον υπολογισμό των μαθησιακών υφών των φιλολόγων χρησιμοποιήθηκε ο «Δείκτης μαθησιακού στυλ» (Index of Learning Style - ILS) των Felder & Soloman, ενώ για τη διερεύνηση των διδακτικών επιλογών των φιλολόγων αυτοσχέδιες ερωτήσεις. Η ανάλυση των δεδομένων που προέκυψαν πραγματοποιήθηκε στο στατιστικό πρόγραμμα IBM SPSS. Από την ανάλυση προέκυψε πως υπάρχει στατιστικά σημαντική συσχέτιση μεταξύ των μαθησιακών υφών των φιλολόγων και των τρόπων που επιλέγουν για τη διδασκαλία και των τριών ενοτήτων της γλώσσας, την ενότητα ομόηχων-παρώνυμων λέξεων, την ενότητα των βαθμών επιθέτων και επιρρημάτων και την ενότητα των τρόποι ανάπτυξης της παραγράφου, όχι όμως σε όλες τις περιπτώσεις. Συμπερασματικά, όπως φάνηκε από την παρούσα έρευνα τα μαθησιακά ύφη των φιλολόγων αποτελούν παράγοντα επιρροής του τρόπου διδασκαλίας του γλωσσικού μαθήματος, όχι όμως τον μοναδικό. | el |
dc.format.extent | 147 | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Μαθησιακό ύφος | el |
dc.subject | Γλωσσικό μάθημα | el |
dc.subject | Index of learning style | en |
dc.subject | Φιλόλογοι | el |
dc.subject | 'Ηπιες εκπαιδευτικές ανάγκες | el |
dc.subject | Τρόποι διδασκαλίας | el |
dc.title | Η σχέση των μαθησιακών υφών των φιλολόγων που διδάσκουν σε παιδιά με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες με τις διδακτικές τους επιλογές στο γλωσσικό μάθημα | el |
dc.title.alternative | The relation of the philologists' learning style teach to students with mild educational needs and the curricular choices they selct in teaching greek language | en |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή | el |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
PapaslaniElissavetMsc2018.pdf | 1.61 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License