Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22399
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑγαλιώτης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΠαπασλάνη, Ελισσάβετel
dc.date.accessioned2018-12-03T10:36:23Z-
dc.date.available2018-12-03T10:36:23Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22399-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΣτην παρούσα έρευνα διερευνήθηκε η σχέση του μαθησιακού ύφους φιλολόγων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και των διδακτικών επιλογών τους για τη διδασκαλία μαθητών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες. Συγκεκριμένα μελετήθηκαν οι διδακτικές επιλογές 212 φιλολόγων, ΠΕ02 και ΠΕ02ΕΑΕ που έχουν εργαστεί σε σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας γενικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα, σε τρεις ενότητες της γλώσσας: την ενότητα ομόηχων-παρώνυμων λέξεων, την ενότητα των βαθμών επιθέτων και επιρρημάτων και την ενότητα των τρόπων ανάπτυξης της παραγράφου. Για τον σκοπό αυτό χορηγήθηκε ένα ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις κλειστού τύπου. Για τον υπολογισμό των μαθησιακών υφών των φιλολόγων χρησιμοποιήθηκε ο «Δείκτης μαθησιακού στυλ» (Index of Learning Style - ILS) των Felder & Soloman, ενώ για τη διερεύνηση των διδακτικών επιλογών των φιλολόγων αυτοσχέδιες ερωτήσεις. Η ανάλυση των δεδομένων που προέκυψαν πραγματοποιήθηκε στο στατιστικό πρόγραμμα IBM SPSS. Από την ανάλυση προέκυψε πως υπάρχει στατιστικά σημαντική συσχέτιση μεταξύ των μαθησιακών υφών των φιλολόγων και των τρόπων που επιλέγουν για τη διδασκαλία και των τριών ενοτήτων της γλώσσας, την ενότητα ομόηχων-παρώνυμων λέξεων, την ενότητα των βαθμών επιθέτων και επιρρημάτων και την ενότητα των τρόποι ανάπτυξης της παραγράφου, όχι όμως σε όλες τις περιπτώσεις. Συμπερασματικά, όπως φάνηκε από την παρούσα έρευνα τα μαθησιακά ύφη των φιλολόγων αποτελούν παράγοντα επιρροής του τρόπου διδασκαλίας του γλωσσικού μαθήματος, όχι όμως τον μοναδικό.el
dc.format.extent147el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜαθησιακό ύφοςel
dc.subjectΓλωσσικό μάθημαel
dc.subjectIndex of learning styleen
dc.subjectΦιλόλογοιel
dc.subject'Ηπιες εκπαιδευτικές ανάγκεςel
dc.subjectΤρόποι διδασκαλίαςel
dc.titleΗ σχέση των μαθησιακών υφών των φιλολόγων που διδάσκουν σε παιδιά με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες με τις διδακτικές τους επιλογές στο γλωσσικό μάθημαel
dc.title.alternativeThe relation of the philologists' learning style teach to students with mild educational needs and the curricular choices they selct in teaching greek languageen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapaslaniElissavetMsc2018.pdf1.61 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons