Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22399
Συγγραφέας: Παπασλάνη, Ελισσάβετ
Τίτλος: Η σχέση των μαθησιακών υφών των φιλολόγων που διδάσκουν σε παιδιά με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες με τις διδακτικές τους επιλογές στο γλωσσικό μάθημα
Αλλοι τίτλοι: The relation of the philologists' learning style teach to students with mild educational needs and the curricular choices they selct in teaching greek language
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή
Επόπτης Καθηγητής: Αγαλιώτης, Ιωάννης
Περίληψη: Στην παρούσα έρευνα διερευνήθηκε η σχέση του μαθησιακού ύφους φιλολόγων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και των διδακτικών επιλογών τους για τη διδασκαλία μαθητών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες. Συγκεκριμένα μελετήθηκαν οι διδακτικές επιλογές 212 φιλολόγων, ΠΕ02 και ΠΕ02ΕΑΕ που έχουν εργαστεί σε σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας γενικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα, σε τρεις ενότητες της γλώσσας: την ενότητα ομόηχων-παρώνυμων λέξεων, την ενότητα των βαθμών επιθέτων και επιρρημάτων και την ενότητα των τρόπων ανάπτυξης της παραγράφου. Για τον σκοπό αυτό χορηγήθηκε ένα ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις κλειστού τύπου. Για τον υπολογισμό των μαθησιακών υφών των φιλολόγων χρησιμοποιήθηκε ο «Δείκτης μαθησιακού στυλ» (Index of Learning Style - ILS) των Felder & Soloman, ενώ για τη διερεύνηση των διδακτικών επιλογών των φιλολόγων αυτοσχέδιες ερωτήσεις. Η ανάλυση των δεδομένων που προέκυψαν πραγματοποιήθηκε στο στατιστικό πρόγραμμα IBM SPSS. Από την ανάλυση προέκυψε πως υπάρχει στατιστικά σημαντική συσχέτιση μεταξύ των μαθησιακών υφών των φιλολόγων και των τρόπων που επιλέγουν για τη διδασκαλία και των τριών ενοτήτων της γλώσσας, την ενότητα ομόηχων-παρώνυμων λέξεων, την ενότητα των βαθμών επιθέτων και επιρρημάτων και την ενότητα των τρόποι ανάπτυξης της παραγράφου, όχι όμως σε όλες τις περιπτώσεις. Συμπερασματικά, όπως φάνηκε από την παρούσα έρευνα τα μαθησιακά ύφη των φιλολόγων αποτελούν παράγοντα επιρροής του τρόπου διδασκαλίας του γλωσσικού μαθήματος, όχι όμως τον μοναδικό.
Λέξεις Κλειδιά: Μαθησιακό ύφος
Γλωσσικό μάθημα
Index of learning style
Φιλόλογοι
'Ηπιες εκπαιδευτικές ανάγκες
Τρόποι διδασκαλίας
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PapaslaniElissavetMsc2018.pdf1.61 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons