Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22327
Author: Σκυλίτση, Αθανασία
Title: Digital marketing (ψηφιακό μάρκετινγκ) στις ελληνικές εξαγωγικές εταιρείες
Date Issued: 2018
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες
Supervisor: Τσιότσου, Ροδούλα
Abstract: Στη σημερινή εποχή η πληροφορία βρίσκεται παντού στο περιβάλλον ενός ανθρώπου, και αποτελεί σημαντικό στοιχείο της καθημερινότητας του, καθώς ο ίδιος έχει τη δυνατότητα να ανταλλάσσει πληροφορίες και να έχει συνεχή πρόσβαση σε ότι συμβαίνει γύρω του μέσα από το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το διαδίκτυο χρησιμοποιείται σήμερα για πολλούς λόγους, και όχι μόνο για την ανταλλαγή πληροφοριών, αλλά και για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων, την αύξηση του ανταγωνισμού τους αλλά και την ανάπτυξη του εμπορίου. Η χρήση του διαδικτύου γίνεται πλέον απαραίτητη, παρέχοντας αμέτρητα πλεονεκτήματα όταν χρησιμοποιείται σωστά και θέτονται σε χρήση εφαρμογές που παρέχει το ιντερνέτ όπως είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ. Στο παρελθόν η προώθηση και η αγορά των προϊόντων και υπηρεσιών γινόταν μόνο μέσα από την αλληλεπίδραση των ατόμων και των εταιριών και η οπτική της επικοινωνίας μέσα από μια οθόνη με στόχο την ανάπτυξη της επιχείρησης έμοιαζε ουτοπία. Ωστόσο, πλέον μέσα από την ανάπτυξη της τεχνολογίας, αυξάνονται ολοένα και περισσότερο οι έννοιες του ηλεκτρονικού εμπορίου αλλά και του ψηφιακού μάρκετινγκ. Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει σκοπό να διερευνήσει και να παρουσιάσει τη χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ στις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις.Στο πρώτο μέρος, παρουσιάζεται το θεωρητικό υπόβαθρο της μελέτης με βάση την ανάλυση ελληνικής και ξένης βιβλιογραφίας και αρθρογραφίας. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της εμπειρικής έρευνας σχετικά με τη χρήσητου ψηφιακού μάρκετινγκ στις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις. Για την πραγματοποίησή της δημιουργήθηκε ένα ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο με τη χρήση των φορμών του Google Drive, βασισμένο στην υπάρχουσα βιβλιογραφία, το οποίο στάλθηκε στις επιχειρήσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Τα δεδομένα που συλλέχθηκαν, κωδικοποιήθηκαν και αναλύθηκαν με τη χρήση του στατιστικού προγράμματος SPSS. Όσοναφοράτακύριαευρήματατηςέρευνας, προκύπτει ότι οι περισσότερες από τις μισές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το ψηφιακό μάρκετινγκ στις εξαγωγικές τους δραστηριότητες και αυτές που δεν το χρησιμοποιούν τονίζουν ότι θα το χρησιμοποιήσουν στο μέλλον.Η μεγαλύτερη συνεισφορά του ψηφιακού μάρκετινγκ στις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις είναι η αύξηση της προβολής στην αγορά και η βελτίωση της εικόνας της επιχείρησης. Τέλος, οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν το ψηφιακό μάρκετινγκ έχουν ως βασικά κίνητρα, την αύξηση των κερδών και των πωλήσεων, την προσέλκυση νέων πελατών ή και την αύξηση της αναγνωσιμότητας.
Keywords: Ψηφιακό μάρκετινγκ
Digital marketing
Εξαγωγές
Διεθνές μάρκετινγκ
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018
Rights: CC0 1.0 Παγκόσμια
Appears in Collections:ΠΜΣ Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SkylitsiAthanasiaMsc2018.pdf1.87 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons