Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22288
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚύρτσου, Αικατερίνηel
dc.contributor.authorΒουλγαράκη, Μίναel
dc.date.accessioned2018-11-01T11:29:07Z-
dc.date.available2018-11-01T11:29:07Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22288-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασία, θα ερευνήσουμε αν και κατά πόσο το κλίμα που δημιουργείται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναφορικά με τις τράπεζες και τις ασφαλιστικές / επενδυτικές εταιρείες, είτε αυτό είναι θετικό, είτε αρνητικό, αποτυπώνεται στη συμπεριφορά των πελατών τους, υφιστάμενων ή εν δυνάμει, προς αυτές. Πάνω σε αυτό, θα προσπαθήσουμε να κατηγοριοποιήσουμε σχόλια σε μορφή κειμένου (tweets). Τα δεδομένα θα αντληθούν από το κοινωνικό δίκτυο Twitter και θα αφορούν σε σχόλια των οικονομικών μονάδων είτε αυτές είναι πολίτες, είτε επενδυτικοί ή πολιτικοί φορείς, σχετικά με τον τραπεζικό κλάδο. Έπειτα από επεξεργασία θα γίνει κατηγοριοποίηση τους σε θετικά, ουδέτερα και αρνητικά, με στόχο να ελέγξουμε την αποτελεσματικότητα των αλγόριθμων μηχανικής μάθησης Naïve Bayes και Deep Learning, προκειμένου να δούμε πως οι οικονομικοί οργανισμοί μπορούν να λάβουν την πληροφόρηση που χρειάζονται για το κλίμα που επικρατεί στην αγορά. Επιπλέον, για να αποτυπώσουμε την επίδραση των διογκωμένων πληροφοριών στη λιανική τραπεζική, θα προσπαθήσουμε να επιβεβαιώσουμε τις θεωρίες της ψυχολογίας των μαζών και της οικονομικής ετερογένειας. Για το λόγο αυτό θα πραγματοποιηθεί έρευνα με ερωτηματολόγιο μέσω των social media.el
dc.format.extent78el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectTwitteren
dc.subjectTweetsen
dc.subjectΤράπεζεςel
dc.subjectAνάλυση κειμένουel
dc.subjectΜηχανική μάθησηel
dc.subjectOικονομική ψυχολογίαel
dc.subjectΣυναισθηματική ανάλυσηel
dc.titleΟ ρόλος της επικοινωνίας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και ανάλυση συναισθήματος: η περίπτωση της χρηματοοικονομικής πληροφορίαςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματαel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VoulgarakiMinaMsc2018.pdf2.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.