Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22287
Author: Τσαχειρίδου, Μαρία
Title: Η παιχνιδοποίηση σε εφαρμογές πληθοπορισμού μέσω της χρήσης ποιοτικής έρευνας.
Date Issued: 2018
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Supervisor: Στειακάκης, Εμμανουήλ
Abstract: Ο Τεχνολογικός κόσμος έχει δώσει το περιθώριο ανάπτυξης δύο νέων εννοιών, του Πληθοπορισμού και της Παιχνιδοποίησης. Ο Πληθοπορισμός βρίσκει ήδη μεγάλη απήχηση σε έργα κοινωνικού, τεχνολογικού ή οικονομικού χαρακτήρα και συνεχίζει να λαμβάνει μεγάλες διαστάσεις, κυρίως λόγω της εξέλιξης των κινητών συσκευών και των δικτύων. Η Παιχνιδοποίηση ως όρος που προέρχεται από το χώρο των παιχνιδιών και της διαμόρφωσης θετικών συμπεριφορών στο χρήστη, χρησιμοποιείται σε πολλά διαφορετικά έργα. Η χρήση του σε συστήματα Πληθοπορισμού χαρακτηρίζεται από την ανάγκη παρακίνησης και δέσμευσης χρηστών. Η Βιβλιογραφία που ενώνει τους δύο αυτούς τομείς αναπτύσσεται συνεχώς, ενώ παράλληλα δημιουργεί ερωτήματα και θέματα προς επίλυση. Με τη χρήση της ποιοτικής έρευνας και των ατομικών συνεντεύξεων σε βάθος, η παρούσα εργασία επιχειρεί να απαντήσει στα ερωτήματα που κρίθηκαν ως πιο σημαντικά. Από τα συμπεράσματα προκύπτει η δημιουργία ενός σχήματος με σημεία-κλειδιά που πρέπει να προσέχουν οι σχεδιαστές ενός Gamified Crowdsourcing συστήματος στους εξής τομείς: Ενδογενής/Εξωγενής Παρακίνηση, Κίνητρο Κοινωνικοποίησης, Χρηματικά Κίνητρα, Μηχανισμοί Παιχνιδοποίησης, Ποιότητα Δεδομένων.
Keywords: Πληθοπορισμός
Παιχνιδοποίηση
Ποιότητα δεδομένων
Κίνητρα
Παρακίνηση
Δέσμευση χρήστη
Κοινωνικοποίηση
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Rights: CC0 1.0 Παγκόσμια
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsacheiridouMariaMsc2018.pdfΚυρίως Κείμενο Διπλωματικής Εργασίας1.53 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons