Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22268
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤαμπακούδης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΔελαπόρτας, Αναστάσιοςel
dc.date.accessioned2018-10-28T19:52:09Z-
dc.date.available2018-10-28T19:52:09Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22268-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη,2018.el
dc.description.abstractΣτο πεδίο του στρατηγικού Μάνατζμεντ εντάσσονται όλες οι θεματικές που σχετίζονται με την έννοια της επιχειρηματικής στρατηγικής, σε αδρές γραμμές δηλαδή με τους τρόπους μέσω των οποίων μία εταιρεία μπορεί να επιτύχει τους στόχους της. Οι Eξαγορές και οι Συγχωνεύσεις εντάσσονται ολοένα και περισσότερο στις εταιρικές στρατηγικές τις τελευταίες δεκαετίες και μονοπωλούν το ενδιαφέρον, καθώς η ένταση τους αυξάνεται λόγω της παγκοσμιοποίησης και του συνεχώς αυξανόμενου ανταγωνισμού. Ένας από τους κλάδους, στον οποίο έχουν καταγραφεί οι μεγαλύτερες Εξαγορές και Συγχωνεύσεις των τελευταίων δεκαετιών, είναι αυτός της Πληροφοριακής Τεχνολογίας. Το παραπάνω δεν είναι αξιοπερίεργο αν αναλογιστεί κανείς την είσοδο του IT τομέα σε όλες τις πτυχές της ανθρώπινης δραστηριότητας, κατ’ επέκταση και την οικονομική. Ο κλάδος της Πληροφοριακής Τεχνολογίας συνδέεται άρρηκτα με τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, και όχι άδικα, καθώς η είσοδος τους στην επαγγελματική και προσωπική ζωή των ανθρώπων είναι εντονότατη την τελευταία δεκαετία. Η καθολική αυτή χρήση των Κοινωνικών Δικτύων, τα έχει καταστήσει πρωταγωνιστές της οικονομικής δραστηριότητας σε παγκόσμιο επίπεδο. To βασικότερο πρωταγωνιστή της σκηνής των Κοινωνικών δικτύων αποτελεί η Facebook, η οποία, σύμφωνα με στοιχεία δεν θα κατείχε την σημερινή σημαντικότατη θέση της, αν δεν είχε ακολουθήσει στρατηγική βασισμένη, σε μεγάλο βαθμό, στις Εξαγορές άλλων εταιρειών. Η στρατηγική μίας εταιρείας έρχεται σε άμεση συνάρτηση με το εξωτερικό της περιβάλλον, και γι αυτόν τον λόγο έχουν αναπτυχθεί δεκάδες εργαλεία για την ανάλυσή του. Τα αποτελέσματα εφαρμογής βασικών εργαλείων ανάλυσης περιβάλλοντος στην περίπτωση της Facebook, μπορούν να οδηγήσουν στο συμπέρασμα πως η ευρύτερη λογική της στρατηγικής εξαγορών της εταιρείας αφενός κρίνεται, ως ένα βαθμό, ορθή αφετέρου είναι αρκετά πιθανό να χαράζεται βάσει αυτών των εργαλείων-μεθόδων.el
dc.format.extent66el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subjectΕξαγορές και συγχωνεύσειςel
dc.subjectΣτρατηγικό μάνατζμεντel
dc.subjectFacebooken
dc.subjectΑνάλυση εξωτερικού περιβάλλοντοςel
dc.titleΟι συγχωνεύσεις-εξαγορές στα πλαίσια της στρατηγικής των εταιριών του κλάδου της πληροφορικής τεχνολογίας. Ο τομέας των κοινωνικών δικτύων και η περίπτωση της Facebook.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationel
dc.typeTextel
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματαel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DelaportasTasosMsc2018.pdf1.82 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons