Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22265
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσιμπλή, Ιάνθηel
dc.contributor.authorΣταυρίδου, Σταυρούλαel
dc.date.accessioned2018-10-25T17:52:22Z-
dc.date.available2018-10-25T17:52:22Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22265-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία θα εστιάσουμε στην αναγνωστική ικανότητα και τα στάδια ανάπτυξής της σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και συγκεκριμένα με δυσλεξία, αφού πρώτα βέβαια αναφερθούμε στην εξελικτική πορεία της αναγνωστικής ικανότητας των παιδιών τυπικής ανάπτυξης. Στη συνέχεια, θα επισημάνουμε μεθόδους και προγράμματα παρέμβασης που έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί σε παιδιά με αναγνωστικές και μαθησιακές δυσκολίες, ενώ σε τελικό στάδιο θα αξιολογήσουμε τις προαναφερθείσες μεθόδους. Εν κατακλείδι, θα αναφερθούμε στα αναμενόμενα οφέλη του παρόντος εγχειρήματος.el
dc.format.extent80el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subjectΕιδικές μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.titleΗ ανάπτυξη της αναγνωστικής ικανότητας σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και αξιολόγηση των προγραμμάτων παρέμβασης που έχουν χρησιμοποιηθεί.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationel
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες των Διαταραχών της Επικοινωνίαςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες των Διαταραχών της Επικοινωνίας (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
StavridouStavroulaMsc2018.pdfΗ ανάπτυξη της αναγνωστικής ικανότητας σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και αξιολόγηση των προγραμμάτων παρέμβασης που έχουν χρησιμοποιηθεί.1.44 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons