Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22265
Συγγραφέας: Σταυρίδου, Σταυρούλα
Τίτλος: Η ανάπτυξη της αναγνωστικής ικανότητας σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και αξιολόγηση των προγραμμάτων παρέμβασης που έχουν χρησιμοποιηθεί.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες των Διαταραχών της Επικοινωνίας
Επόπτης Καθηγητής: Τσιμπλή, Ιάνθη
Περίληψη: Στην παρούσα εργασία θα εστιάσουμε στην αναγνωστική ικανότητα και τα στάδια ανάπτυξής της σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και συγκεκριμένα με δυσλεξία, αφού πρώτα βέβαια αναφερθούμε στην εξελικτική πορεία της αναγνωστικής ικανότητας των παιδιών τυπικής ανάπτυξης. Στη συνέχεια, θα επισημάνουμε μεθόδους και προγράμματα παρέμβασης που έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί σε παιδιά με αναγνωστικές και μαθησιακές δυσκολίες, ενώ σε τελικό στάδιο θα αξιολογήσουμε τις προαναφερθείσες μεθόδους. Εν κατακλείδι, θα αναφερθούμε στα αναμενόμενα οφέλη του παρόντος εγχειρήματος.
Λέξεις Κλειδιά: Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Δικαιώματα: Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Επιστήμες των Διαταραχών της Επικοινωνίας (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
StavridouStavroulaMsc2018.pdfΗ ανάπτυξη της αναγνωστικής ικανότητας σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και αξιολόγηση των προγραμμάτων παρέμβασης που έχουν χρησιμοποιηθεί.1.44 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons