Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22265
Author: Σταυρίδου, Σταυρούλα
Title: Η ανάπτυξη της αναγνωστικής ικανότητας σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και αξιολόγηση των προγραμμάτων παρέμβασης που έχουν χρησιμοποιηθεί.
Date Issued: 2018
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες των Διαταραχών της Επικοινωνίας
Supervisor: Τσιμπλή, Ιάνθη
Abstract: Στην παρούσα εργασία θα εστιάσουμε στην αναγνωστική ικανότητα και τα στάδια ανάπτυξής της σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και συγκεκριμένα με δυσλεξία, αφού πρώτα βέβαια αναφερθούμε στην εξελικτική πορεία της αναγνωστικής ικανότητας των παιδιών τυπικής ανάπτυξης. Στη συνέχεια, θα επισημάνουμε μεθόδους και προγράμματα παρέμβασης που έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί σε παιδιά με αναγνωστικές και μαθησιακές δυσκολίες, ενώ σε τελικό στάδιο θα αξιολογήσουμε τις προαναφερθείσες μεθόδους. Εν κατακλείδι, θα αναφερθούμε στα αναμενόμενα οφέλη του παρόντος εγχειρήματος.
Keywords: Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Rights: Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες των Διαταραχών της Επικοινωνίας (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
StavridouStavroulaMsc2018.pdfΗ ανάπτυξη της αναγνωστικής ικανότητας σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και αξιολόγηση των προγραμμάτων παρέμβασης που έχουν χρησιμοποιηθεί.1.44 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons