Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22252
Author: Παρασκευοπούλου, Ευαγγελία
Title: Εξαγωγικό marketing αγροτικών προϊόντων
Date Issued: 2018
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Χατζηδημητρίου, Ιωάννης
Abstract: Οι εξαγωγές έχουν αναδειχθεί ως η πλέον διαδεδομένη πρακτική για όλες τις επιχειρήσεις, οι οποίες επιθυμούν να επιβιώσουν τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές περιβάλλον με αποτέλεσμα το εξαγωγικό Marketing και οι στρατηγικές εισόδου στην διεθνή αγορά να γίνονται πιο αναγκαίες από ποτέ. Μια επιχείρηση πρέπει να λάβει υπόψη τις ιδιαιτερότητες τους κινδύνους αλλά και τις ευκαιρίες του διεθνούς εμπορίου για να μπορέσει να στεφθεί κερδοφόρα η προσπάθεια της αυτή. Ο αγροτικός τομέας δεν αποτελεί εξαίρεση στις παραπάνω πρακτικές. Οι στρατηγικές και η φιλοσοφία του Marketing έχουν προσαρμοστεί πλήρως στις ιδιαιτερότητες των αγροτικών προϊόντων δίνοντας έναυσμα για τις εξαγωγικές δραστηριότητες των επιχειρήσεων που παράγουν ή διακινούν αγροτικά προϊόντα.
Keywords: Εξαγωγικό Marketing
Αγροτικά προϊόντα
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ParaskevopoulouEvangeliaMsc2018.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons