Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22213
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠρώιου, Χαρίκλειαel
dc.contributor.authorΜαρμαρά, Νικολέτταel
dc.date.accessioned2018-10-09T10:54:22Z-
dc.date.available2018-10-09T10:54:22Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22213-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018el
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως κεντρικό θέμα τη «Διαδικτυακή Δίαιτα». Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για μελέτη, η οποία πραγματοποιείται στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών με τίτλο «Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση» και η οποία εστιάζεται στη διερεύνηση της χρήσης των σύγχρονων ηλεκτρονικών συσκευών, όπως, για παράδειγμα, είναι το κινητό τηλέφωνο (smartphone),το tablet, ο ηλεκτρονικός υπολογιστής ή/και το laptop, από τα παιδιά που φοιτούν ακόμα στο σχολείο πρωτοβάθμιας δημοτικής εκπαίδευσης, τόσο στο σπίτι όσο και/ή στο σχολείο. Το κεντρικό ερώτημα έγκειται στη συμβολή της χρήσης των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές ανάγκες. Ως εκ τούτου, λοιπόν, τα βασικά ερωτήματα της παρούσας ερευνητικής μελέτης σχετίζονται με το πόσο συχνά χρησιμοποιούν αυτές τις συσκευές, πόσες ώρες κατά τη διάρκεια μιας ημέρας, για ποιους λόγους, εάν παίζουν παιχνίδια, εάν επικοινωνούν με κάποιον ή κάποιους και πολλά άλλα. Επίσης, στόχος ήταν να διερευνηθεί, εάν τα παιδιά έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο και εάν αυτό γίνεται ανεξέλεγκτα ή/και εάν τις στιγμές που ασχολούνται με τις ηλεκτρονικές αυτές συσκευές, βρίσκονται υπό την επίβλεψη ή/και έστω την παρουσία κάποιου ενήλικου ατόμου ή/και τον κηδεμόνα τους. Επιπρόσθετα, η εν λόγω ερευνητική μελέτη πραγματοποιήθηκε σε ένα δημοτικό σχολείο της Θεσσαλονίκης, με τη συμμετοχή των 149 (148 τελικά) μαθητών και των έξι βαθμίδων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, δηλαδή παιδιών ηλικίας από 6 έως 12 ετών. Η ερευνητική διαδικασία θεμελιώθηκε στη συμπλήρωση ενός ερωτηματολογίου, το οποίο δημιουργήθηκε στοχευμένα για αυτόν τον σκοπό. Το ερωτηματολόγιο συμπληρώθηκε από τους ίδιους τους μαθητές της σχολικής μονάδας υπό μελέτη. Σε ό,τι αφορά τα αποτελέσματα που προέκυψαν, αποδεικνύουν πως, τελικά, όλα τα παιδιά χρησιμοποιούν τις σύγχρονες ηλεκτρονικές συσκευές σε διαφορετικό βαθμό και συχνότητα, προκαλώντας, τοιουτοτρόπως, ποικίλες συνέπειες. Η εργασία ολοκληρώνεται με ορισμένα τελικά συμπεράσματα και προτάσεις για την αξιοποίηση των συσκευών αυτών προς όφελος της εκπαιδευτικής και δη μαθησιακής διαδικασίας.el
dc.format.extent97el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜαθητέςel
dc.subjectΔημοτικό σχολείοel
dc.subjectΗλεκτρονικές συσκευέςel
dc.subjectΤεχνολογίαel
dc.subjectΣυνέπειες χρήσης ηλεκτρονικών συσκευών τεχνολογίαςel
dc.titleΔιαδικτυακή δίαιταel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationel
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MarmaraNikolettaMsc2018.pdf1.37 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons