Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22213
Συγγραφέας: Μαρμαρά, Νικολέττα
Τίτλος: Διαδικτυακή δίαιτα
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή
Επόπτης Καθηγητής: Πρώιου, Χαρίκλεια
Περίληψη: Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως κεντρικό θέμα τη «Διαδικτυακή Δίαιτα». Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για μελέτη, η οποία πραγματοποιείται στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών με τίτλο «Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση» και η οποία εστιάζεται στη διερεύνηση της χρήσης των σύγχρονων ηλεκτρονικών συσκευών, όπως, για παράδειγμα, είναι το κινητό τηλέφωνο (smartphone),το tablet, ο ηλεκτρονικός υπολογιστής ή/και το laptop, από τα παιδιά που φοιτούν ακόμα στο σχολείο πρωτοβάθμιας δημοτικής εκπαίδευσης, τόσο στο σπίτι όσο και/ή στο σχολείο. Το κεντρικό ερώτημα έγκειται στη συμβολή της χρήσης των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές ανάγκες. Ως εκ τούτου, λοιπόν, τα βασικά ερωτήματα της παρούσας ερευνητικής μελέτης σχετίζονται με το πόσο συχνά χρησιμοποιούν αυτές τις συσκευές, πόσες ώρες κατά τη διάρκεια μιας ημέρας, για ποιους λόγους, εάν παίζουν παιχνίδια, εάν επικοινωνούν με κάποιον ή κάποιους και πολλά άλλα. Επίσης, στόχος ήταν να διερευνηθεί, εάν τα παιδιά έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο και εάν αυτό γίνεται ανεξέλεγκτα ή/και εάν τις στιγμές που ασχολούνται με τις ηλεκτρονικές αυτές συσκευές, βρίσκονται υπό την επίβλεψη ή/και έστω την παρουσία κάποιου ενήλικου ατόμου ή/και τον κηδεμόνα τους. Επιπρόσθετα, η εν λόγω ερευνητική μελέτη πραγματοποιήθηκε σε ένα δημοτικό σχολείο της Θεσσαλονίκης, με τη συμμετοχή των 149 (148 τελικά) μαθητών και των έξι βαθμίδων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, δηλαδή παιδιών ηλικίας από 6 έως 12 ετών. Η ερευνητική διαδικασία θεμελιώθηκε στη συμπλήρωση ενός ερωτηματολογίου, το οποίο δημιουργήθηκε στοχευμένα για αυτόν τον σκοπό. Το ερωτηματολόγιο συμπληρώθηκε από τους ίδιους τους μαθητές της σχολικής μονάδας υπό μελέτη. Σε ό,τι αφορά τα αποτελέσματα που προέκυψαν, αποδεικνύουν πως, τελικά, όλα τα παιδιά χρησιμοποιούν τις σύγχρονες ηλεκτρονικές συσκευές σε διαφορετικό βαθμό και συχνότητα, προκαλώντας, τοιουτοτρόπως, ποικίλες συνέπειες. Η εργασία ολοκληρώνεται με ορισμένα τελικά συμπεράσματα και προτάσεις για την αξιοποίηση των συσκευών αυτών προς όφελος της εκπαιδευτικής και δη μαθησιακής διαδικασίας.
Λέξεις Κλειδιά: Μαθητές
Δημοτικό σχολείο
Ηλεκτρονικές συσκευές
Τεχνολογία
Συνέπειες χρήσης ηλεκτρονικών συσκευών τεχνολογίας
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
MarmaraNikolettaMsc2018.pdf1.37 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons