Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22111
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚαρτασίδου, Λευκοθέαel
dc.contributor.authorΧαλαστάνης, Αλέξανδροςel
dc.date.accessioned2018-08-30T09:58:51Z-
dc.date.available2018-08-30T09:58:51Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22111-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018el
dc.description.abstractΟ τομέας της Ειδικής Αγωγής έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση τα τελευταία χρόνια στην προώθηση και την ανάπτυξη των κοινωνικών δεξιοτήτων των ατόμων με αναπηρία. Από τα πρώτα κιόλας χρόνια της ζωής του, ο άνθρωπος επιθυμεί να ενταχθεί στα διάφορα περιβάλλοντα και να σχετιστεί με τα άτομα που βρίσκονται σε αυτά. Όπως είναι γνωστό όμως, τα άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού συναντούν πολλά εμπόδια στην πορεία προς την ανάπτυξη των κοινωνικών τους δεξιοτήτων, οι οποίες έχουν να κάνουν κυρίως με την επικοινωνία και την κοινωνική τους αλληλεπίδραση. Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι να διερευνηθεί, πως ένα ειδικά δομημένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα παρέμβασης, βασισμένο στο συμβολικό παιχνίδι, μπορεί να ενισχύσει την κοινωνική αλληλεπίδραση μεταξύ των τριών μαθητών μιας τάξης, οι οποίοι βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού και οι οποίοι αποτελούν την ερευνητική μας ομάδα. Με το συμβολικό παιχνίδι αναπτύσσεται τόσο το κοινωνικό συναίσθημα του παιδιού, το οποίο είναι αναγκαίο για την αρμονική του συμβίωση μέσα στην κοινωνία όπως επίσης και η αμοιβαία εκτίμηση, ο αλληλοσεβασμός, η συνεργασία, ο αλτρουισμός και η δικαιοσύνη. Είναι σαφές πως τα ευρήματα της παρούσας έρευνας είναι ιδιαίτερα ενδιαφέροντα καθώς γίνεται αντιληπτό πως η επιρροή του συμβολικού παιχνιδιού στον τομέα της κοινωνικής αλληλεπίδρασης των παιδιών είναι αξιοσημείωτη, γεγονός που μπορεί να ληφθεί υπόψη για τη δημιουργία νέων εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την ενίσχυση παρόμοιων δεξιοτήτων σε παιδιά με οποιαδήποτε αναπηρία.el
dc.format.extent135el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμια*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectΣυμβολικό παιχνίδιel
dc.subjectΕπικοινωνίαel
dc.subjectΚοινωνική αλληλεπίδρασηel
dc.subjectΑυτισμόςel
dc.titleΣχεδιασμός και εφαρμογή προγράμματος παρέμβασης: Η ενίσχυση της κοινωνικής αλληλεπίδρασης μεταξύ τριών παιδιών με αυτισμό, στα πλαίσια της τάξης, μέσω του συμβολικού παιχνιδιούel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάστασηel
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ChalastanisAlexandrosMsc2018.pdf3.21 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons