Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22101
Συγγραφέας: Κωνσταντινίδου, Ανατολή
Τίτλος: Αξιολογική προσέγγιση της λειτουργίας των Κέντρων Δια Βίου Μάθησης στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ. Α) και συγκεκριμένα στην περιφερειακή ενότητα της Θεσσαλονίκης
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή
Επόπτης Καθηγητής: Σταμπουλής, Μιλτιάδης
Περίληψη: Στη σημερινή εποχή, είναι απαραίτητη η συνεχής κατάρτιση των ατόμων για την επαγγελματική τους ανέλιξη ή για την προσωπική τους ανάπτυξη. Η Δια Βίου Μάθηση συμβάλει καταλυτικά σε αυτό, αποτελώντας σημαντικό εργαλείο στην εκπαίδευση ενηλίκων. Στην παρούσα εργασία, αρχικά, σκιαγραφείται η προσπάθεια που πραγματοποιείται στην Ελλάδα, ενώ παρατίθεται το θεσμικό πλαίσιο αλλά και ο ρόλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην ανάπτυξη των επιστημών εκπαίδευσης και της δια βίου μάθησης. Εν συνεχεία αναλύονται τα κίνητρα για τη συμμετοχή στα προγράμματα κατάρτισης καθώς και τα εμπόδια που συναντούν οι συμμετέχοντες .Επιπλέον, γίνεται μια προσπάθεια παρουσίασης της αξίας της δια βίου μάθησης μέσα από διατάξεις και στατιστικά στοιχεία. Έπειτα, παρουσιάζεται η έρευνα που διεξήχθη από τον ερευνητή, και αφορά στην προσπάθεια αξιολόγησης της λειτουργίας των κέντρων δια βίου μάθησης στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ο.Τ.Α) και συγκεκριμένα στην Περιφερειακή Ενότητα της Θεσσαλονίκης. Για το σκοπό αυτό, σχεδιάστηκαν ερωτηματολόγια, και μοιράστηκαν σε άτομα που συμμετείχαν σε προγράμματα δια βίου μάθησης, καθώς και σε υπεύθυνους οργάνωσης και λειτουργίας αυτώνανά ΟΤΑ. Τέλος, μετά από επεξεργασία των δεδομένων μέσω στατιστικής ανάλυσης, ανέκυψαν τα συμπεράσματα, τα οποία παρουσιάζονται αναλυτικά. Σκιαγραφώντας τα συμπεράσματα της εργασίας, μπορεί να σημειωθεί πως η δια βίου μάθηση αποτελεί ένα εξαιρετικά σημαντικό τμήμα της εκπαίδευσης των ενηλίκων, καθώς τους δίνει τη δυνατότητα να εξελίσσονται καθ’ όλη τη διάρκεια της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας. Μάλιστα, όπως φάνηκε και από τα συμπεράσματα της παρούσας έρευνας οι συμμετέχοντες επιθυμούν να συνεχίζουν την επιμόρφωσή τους, καθώς τη θεωρούν ως αναπόσπαστο τμήμα της επαγγελματικής τους εξέλιξης και σταδιοδρομίας.
Λέξεις Κλειδιά: Συνεχής κατάρτιση
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KonstantinidouAnatoliMsc2018.pdf3.54 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons