Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22073
Author: Χατζή, Αικατερίνη
Title: Η εφαρμογή μουσικοθεραπευτικών προσεγγίσεων σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με συναισθηματικές και συμπεριφορικές διαταραχές
Date Issued: 2018
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή
Supervisor: Γιαννούλη, Βασιλική
Abstract: Οι συναισθηματικές και συμπεριφορικές διαταραχές, καθώς και τα επακόλουθα προβλήματα συμπεριφοράς αποτελούν ένα συχνό, και πολλές φορές δύσκολο στην επίλυση πρόβλημα, για τα παιδιά που φοιτούν στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Σκοπός της παρούσας βιβλιογραφικής ανασκόπησης είναι η ανάδειξη της αποτελεσματικότητας της μουσικοθεραπείας στην αντιμετώπιση των συναισθηματικών και συμπεριφορικών διαταραχών, στα παιδιά προσχολικής και δημοτικής εκπαίδευσης. Για τον σκοπό αυτό, επικεντρώθηκα στα δύο αυτά ηλικιακά επίπεδα και προσπάθησα να παρουσιάσω τις συναισθηματικές και συμπεριφορικές διαταραχές, καθώς και την αποτελεσματική αντιμετώπισή τους μέσα από τον χώρο της μουσικοθεραπείας. Τα αποτελέσματα της βιβλιογραφικής μελέτης, έδειξαν πως η μουσικοθεραπεία απαρτίζει έναν αποτελεσματικό τρόπο για την αντιμετώπιση των αυτών διαταραχών στα παιδιά πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, αν και ορισμένες φορές τα οφέλη αυτά πιθανόν να είναι βραχυπρόθεσμα ή να υπάρχει μια αδυναμία στη γενίκευση των αποκτημένων δεξιοτήτων. Στην βιβλιογραφική μελέτη εμπεριέχονται και προτάσεις για μελλοντική έρευνα.
Keywords: Συναισθηματικές διαταραχές
Συμπεριφορικές διαταραχές
Προβλήματα συμπεριφοράς
Μουσικοθεραπεία
Μουσική
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ChatziAikateriniMsc2018.pdf1.5 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons