Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22073
Συγγραφέας: Χατζή, Αικατερίνη
Τίτλος: Η εφαρμογή μουσικοθεραπευτικών προσεγγίσεων σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με συναισθηματικές και συμπεριφορικές διαταραχές
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή
Επόπτης Καθηγητής: Γιαννούλη, Βασιλική
Περίληψη: Οι συναισθηματικές και συμπεριφορικές διαταραχές, καθώς και τα επακόλουθα προβλήματα συμπεριφοράς αποτελούν ένα συχνό, και πολλές φορές δύσκολο στην επίλυση πρόβλημα, για τα παιδιά που φοιτούν στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Σκοπός της παρούσας βιβλιογραφικής ανασκόπησης είναι η ανάδειξη της αποτελεσματικότητας της μουσικοθεραπείας στην αντιμετώπιση των συναισθηματικών και συμπεριφορικών διαταραχών, στα παιδιά προσχολικής και δημοτικής εκπαίδευσης. Για τον σκοπό αυτό, επικεντρώθηκα στα δύο αυτά ηλικιακά επίπεδα και προσπάθησα να παρουσιάσω τις συναισθηματικές και συμπεριφορικές διαταραχές, καθώς και την αποτελεσματική αντιμετώπισή τους μέσα από τον χώρο της μουσικοθεραπείας. Τα αποτελέσματα της βιβλιογραφικής μελέτης, έδειξαν πως η μουσικοθεραπεία απαρτίζει έναν αποτελεσματικό τρόπο για την αντιμετώπιση των αυτών διαταραχών στα παιδιά πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, αν και ορισμένες φορές τα οφέλη αυτά πιθανόν να είναι βραχυπρόθεσμα ή να υπάρχει μια αδυναμία στη γενίκευση των αποκτημένων δεξιοτήτων. Στην βιβλιογραφική μελέτη εμπεριέχονται και προτάσεις για μελλοντική έρευνα.
Λέξεις Κλειδιά: Συναισθηματικές διαταραχές
Συμπεριφορικές διαταραχές
Προβλήματα συμπεριφοράς
Μουσικοθεραπεία
Μουσική
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ChatziAikateriniMsc2018.pdf1.5 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons