Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22067
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΦαχαντίδης, Νικόλαοςel
dc.contributor.authorΠαμπαλιάρη, Στέλλαel
dc.date.accessioned2018-07-06T21:47:23Z-
dc.date.available2018-07-06T21:47:23Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22067-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα σχεδιάστηκε με σκοπό να μελετήσει την αλληλεπίδραση του ρομπότ με παιδιά που πάσχουν από καρκίνο ή λευχαιμία και περνούν μεγάλα διαστήματα στο χώρο του νοσοκομείου. Σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν κάποιες δραστηριότητες με στόχο τη βελτίωση των κοινωνικών δεξιοτήτων, τη διαχείριση της ασθένειας και την εξοικείωση των παιδιών με τις ιατρικές διαδικασίες. Στην έρευνα συμμετείχαν 6 παιδιά που νοσηλεύονται στο παιδοογκολογικό τμήμα του νοσοκομείου Α.Χ.Ε.Π.Α. Αρχικά, σχεδιάστηκαν να γίνουν 8 παρεμβάσεις, 4 στον πρώτο κύκλο και 4 στον δεύτερο. Οι στόχοι των παρεμβάσεων ήταν οι ίδιοι στους 2 κύκλους, αλλά άλλαζαν οι ρόλοι και τα σενάρια στα οποία έπαιρναν μέρος τα παιδιά. Για την υλοποίηση της έρευνας επιλέχθηκε η ποιοτική μέθοδος με συμμετοχική παρατήρηση και συνεντεύξεις. Εργαλεία συλλογής δεδομένων αποτέλεσαν το ρομπότ Νao, οι παρεμβάσεις και η κλίμακα ‘‘State & Trait Inventory for Children (STAIC)’’, που χρησιμοποιήθηκε ως ψυχομετρικό εργαλείο. Τα αποτελέσματα από την αλληλεπίδραση των παιδιών με το ρομπότ ήταν θετικά. Πιο συγκεκριμένα, από τη στάση των παιδιών προς το ρομπότ (λεκτική μη λεκτική επικοινωνία), την ταύτιση τους μαζί του και από τις εναλλαγές των συναισθημάτων τους στις διάφορες δραστηριότητες φάνηκε ότι τα παιδιά διασκέδασαν, επικοινώνησαν και εκφράστηκαν. Το ρομπότ αποτέλεσε την αφορμή, ώστε το παιδί να μιλήσει για την ασθένεια του και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει και να δώσει λύσεις σε αυτά.el
dc.format.extent101el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΡομπότel
dc.subjectΑσθενείςel
dc.subjectΠαιδιάel
dc.titleΡομπότ κοινωνικής αρωγής στην κοινωνική και συναισθηματική στήριξη παιδιών με χρόνιες ασθένειεςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησηςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PampaliariStellaMsc2018.pdf1.85 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.