Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22065
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΔαγδιλέλης, Βασίλειοςel
dc.contributor.authorΓκουντρομίχου, Ελένηel
dc.date.accessioned2018-07-05T11:31:37Z-
dc.date.available2018-07-05T11:31:37Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22065-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018el
dc.description.abstractΟ ρόλος και η αποστολή της εκπαίδευσης είναι να παρέχει στους μαθητές κατά τη διαδικασία της μάθησης την ευρύτερη δυνατή γκάμα δυνατοτήτων και δεξιοτήτων εστιάζοντας στις επιδράσεις της τεχνολογίας, στη κατεύθυνση όσο το δυνατόν πιο επινοητικής και ποιοτικότερης μάθησης. Ο εκπαιδευτικός καλείται να αντιμετωπίσει τη πρόκληση επανεξέτασης και αναδιαμόρφωσης του τρόπου με τον οποίο μπορεί να μάθει ένας μαθητής διερευνώντας την εφαρμογή νέων διδακτικών στρατηγικών με εφαρμογή της τεχνολογίας. Στη βάση των αναφερομένων δεδομένων και προβληματισμών επιχειρήθηκε ο σχεδιασμός και η εφαρμογή μικτής διδασκαλίας στο κεφάλαιο της Τριγωνομετρίας του μαθήματος της Άλγεβρας B΄ Λυκείου με τη βοήθεια του Συστήματος Διαχείρισης Μάθησης Moodle. Οι συμμετέχοντες μαθητές υλοποίησαν δραστηριότητες διαβαθμισμένης δυσκολίας, εργασίες αυτοαξιολόγησης και επέδειξαν κοινωνική παρουσία στα chat και forum της ηλεκτρονικής τάξης, διαμοιράζοντας τις ιδέες τους κάτω από το πρίσμα μίας καινοτόμου συνεργασίας, με στόχο τη διαθεματικότερη προσέγγιση του μαθήματος. Η παρούσα εργασία εστίασε στη διερεύνηση της αποδοχής του εγχειρήματος και της συσχέτισής της με τη βαθμολογική επίδοση. Για να διαφωτιστούν όσο το δυνατόν περισσότερες πτυχές του θέματος, διεξήχθη ποσοτική και ποιοτική έρευνα. Τα εξαχθέντα συμπεράσματα συνηγορούν υπέρ της αρκετά ικανοποιητικής αποδοχής εναλλακτικών διδακτικών προσεγγίσεων υπό τις προϋποθέσεις του προσεκτικού σχεδιασμού και των παιδαγωγικών θεωρήσεων που θα τις πλαισιώνουν. Η εφαρμογή είχε θετική συνεισφορά στη βαθμολογική επίδοση, η οποία συσχετίστηκε θετικά με την επίδραση του αλληλεπιδραστικού υλικού. Από την ανάλυση του περιεχομένου των συνεντεύξεων που παραχωρήθηκαν, προέκυψε ότι οι μαθητές ανέπτυξαν θετικές στάσεις ως προς τη διδακτική παρέμβαση και αν και παρατηρήθηκαν και αντιφάσεις, ωστόσο πρέπει να σημειωθούν οι θετικές ενδείξεις αλλαγής της στάσης για τα Μαθηματικά.el
dc.format.extent157el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜικτή μάθησηel
dc.subjectΣύστημα διαχείρισης μάθησης Moodleel
dc.subjectΔευτεροβάθμια Εκπαίδευσηel
dc.subjectΤριγωνομετρίαel
dc.titleΑξιοποίηση εφαρμογών ΤΠΕ σε μικτή διδασκαλία μαθηματικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευσηel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationel
dc.typeTextel
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησηςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GkountromichouEleniMsc2018.pdf3.98 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons