Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22055
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Δαγδιλέλης, Βασίλειος | el |
dc.contributor.author | Βασιλακοπούλου, Ειρήνη-Στυλιανή | el |
dc.date.accessioned | 2018-06-27T08:16:14Z | - |
dc.date.available | 2018-06-27T08:16:14Z | - |
dc.date.issued | 2018 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22055 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018 | el |
dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει τις απόψεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών ξένων γλωσσών που χρησιμοποιούν παιχνίδια στη διδασκαλία τους στις ηλικιακές ομάδες των εφήβων και των ενηλίκων. Πρώτος μας στόχος, να μελετήσουμε την διαδικασία εφαρμογής των παιγνιοποιημένων δραστηριοτήτων στην πράξη, δηλαδή το είδος παιχνιδιού που επιλέγουν, τις δυσκολίες εφαρμογής του όπως και τα τελικά αποτελέσματα. Δεύτερος στόχος, να μελετήσουμε αν το παιχνίδι αποτελεί ένα περιβάλλον μάθησης που συμβάλλει στην ανάπτυξη ικανοτήτων και δεξιοτήτων των μαθητών και άρα θεωρείται πετυχημένο. Τα δεδομένα της έρευνας συλλέχθηκαν με ατομικές συνεντεύξεις δεκαπέντε καθηγητών ξένων γλωσσών. Από τα δεδομένα της έρευνας προέκυψε ο τρόπος που οι ίδιοι ορίζουν την παιχνιδοποίηση. Επίσης, παρατέθηκαν παραδείγματα ψηφιακών και μη ψηφιακών παιχνιδιών που χρησιμοποιούν. Συζητήθηκαν ζητήματα όπως οι λόγοι εφαρμογής της παιχνιδοποίησης στη διδασκαλία της και οι προτρεπτικοί αλλά και ανασταλτικοί παράγοντες για την εφαρμογή της. Ακόμα, περιγράφηκαν οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στην εφαρμογή παιχνιδιού στη διδασκαλία και οι τρόποι που μπορούν να ξεπεραστούν, καθώς και τα συναισθήματα των ίδιων και των μαθητών τους απέναντι σ’ αυτή τη μορφή μάθησης. Τέλος, αναλύθηκαν οι μαθησιακοί στόχοι που επιτυγχάνονται μέσω της παιχνιδοποίησης με επικέντρωση κυρίως στους στόχους δεξιοτήτων και αξιών. Τα αποτελέσματα της έρευνας καταλήγουν σε ορισμένα χρήσιμα συμπεράσματα για την αξιοποίηση της παιχνιδοποίησης στην εκπαιδευτική διαδικασία. | el |
dc.format.extent | 139 | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Παιχνιδοποίηση | el |
dc.subject | Παιχνίδι | el |
dc.subject | Μάθηση | el |
dc.title | Παιχνιδοποίηση (Gamification) στη διδασκαλία των ξένων γλωσσών | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή | el |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
VasilakopoulouEiriniStylianiMsc2018.pdf | 2.09 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License