Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22009
Author: Μπουφίδου, Δέσποινα
Title: Η διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για το mobile learning.
Date Issued: 2018
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης
Supervisor: Φαχαντίδης, Νικόλαος
Abstract: Κύριος σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας ήταν η διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων που υπηρετούν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στον ελλαδικό χώρο. Οι επιμέρους στόχοι της έρευνας ήταν α) να καταγραφούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών για το Mobile Learning και β) να διαπιστωθούν οι διαφορές των απόψεων των εκπαιδευτικών αναφορικά με το φύλο, τη διδακτική εμπειρία και την ειδικότητά τους. Στην έρευνα συμμετείχαν 582 εκπαιδευτικοί από διάφορα σχολεία της Ελλάδας απαντώντας σε δομημένο ερωτηματολόγιο πενταβάθμιας κλίμακας Likert, το οποίο διανεμήθηκε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε σχολεία της χώρας. Από την παραγοντική ανάλυση κυρίων συνιστωσών προέκυψαν τρεις παράγοντες: α) «το Μ-Learning είναι κατάλληλο για τη διδασκαλία και μάθηση» (11 ερωτήσεις), β) «το M-Learning είναι κατάλληλο για την επικοινωνία μεταξύ δασκάλου μαθητή» (6 ερωτήσεις) και γ) «το Μ-Learning είναι κατάλληλο για προσωπική χρήση» (7 ερωτήσεις) και διαπιστώθηκε η δομική εγκυρότητα και η αξιοπιστία του ερωτηματολογίου για τον ελληνικό πληθυσμό. Από τα αποτελέσματα φάνηκε η θετική στάση των εκπαιδευτικών απέναντι στο Mobile Learning και η πρόθεσή τους να χρησιμοποιήσουν τις φορητές συσκευές στη διδασκαλία τους. Ωστόσο δε διαπιστώθηκε στατιστικά σημαντική διαφορά στις απόψεις των εκπαιδευτικών ως προς τους παράγοντες φύλο, έτη διδακτικής εμπειρίας και ειδικότητα.
Keywords: Mobile learning
Φορητές συσκευές
Αντιλήψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Information: Διπλωματική εργασία-Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BoufidouDespinaMsc2018.pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons