Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22001
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδαςel
dc.contributor.authorΛεονταρίδου, Ελένηel
dc.date.accessioned2018-05-29T08:26:39Z-
dc.date.available2018-05-29T08:26:39Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22001-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018el
dc.description.abstractΣτο μάρκετινγκ υπηρεσιών, οι αντιλήψεις των πελατών σχετικά με την αξιοπιστία, την ασφάλεια, τα υλικά οφέλη, την ενσυναίσθηση και την ανταπόκριση των παρόχων υπηρεσιών λειτουργούν ως μέτρα ικανοποίησης. Η ικανοποίηση καθορίζεται επίσης από τα συναισθήματα, την εκπλήρωση των αναγκών και την επακόλουθη κατάσταση του καταναλωτή. Η παρούσα εργασία ασχολείται με την ικανοποίηση των προσκεκλημένων σε γάμους, και πιο συγκεκριμένα από τα events που ακολουθούν το μυστήριο του γάμου, ήτοι τις δεξιώσεις. Οι σημαντικότερες παράμετροι για τη μέτρηση της ικανοποίησης από τον γάμο που χρησιμοποιήθηκαν στη μελέτη ήταν ο χώρος, η διακόσμηση, η μουσική, και τα ποτά. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε ανέδειξε σχέση μεταξύ της αισθητικής των εγκαταστάσεων και της συνολικής ικανοποίησης από τον γάμο γεγονός που δείχνει ότι όταν βελτιώνεται η αισθητική των εγκαταστάσεων τότε βελτιώνεται και ο συνολικός βαθμός ικανοποίησης από τον γάμο. Ακόμη προέκυψε ότι προβλεπτικοί παράγοντες της ικανοποίησης από τους γάμους ήταν η αισθητική των εγκαταστάσεων, η ικανοποίηση από το φαγητό και η ικανοποίηση από το πλάνο καθισμάτων.el
dc.format.extent74el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/*
dc.subjectΙκανοποίηση προσκεκλημένωνel
dc.subjectΜάρκετινγκ εκδηλώσεωνel
dc.subjectΔεξιώσεις γάμουel
dc.titleΠαράγοντες επηρεασμού της επιτυχίας μίας γαμήλιας δεξίωσηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμώνel
Appears in Collections:ΠΜΣ Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LeontaridouEleniMsc2018.pdf1.4 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons