Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21964
Συγγραφέας: Ζαρκάδα, Ιωάννα - Ευτέρπη
Τίτλος: Branding E.U: πώς οικοδομείται επικοινωνιακά το προφίλ της E.Ε.;
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Διεθνείς Σπουδές
Επόπτης Καθηγητής: Σκιαδάς, Δημήτριος
Περίληψη: Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης τη διαδικασία δόμησης της εικόνας μιας εδαφικής οντότητας, γνωστή ως place branding. Μια στρατηγική πάνω στην οποία επενδύει ένας εθνικός ή υπερεθνικός δρών για τη διαμόρφωση και την προώθηση της εικόνας του στο εξωτερικό και ειδικότερα στα διεθνή κοινά-ακροατήρια. Σκοπός της εργασίας είναι να καταδείξει τη σημασία του όρου στο σύγχρονο κόσμο, δεδομένου ότι πρόκειται για ένα νέο σχετικά φαινόμενο. Εξετάζει συνοπτικά ορισμένα χαρακτηριστικά του branding, καθώς το place branding αντλεί τη συλλογιστική του από τον παραπάνω τομέα. Επιπλέον, γίνεται σύνδεση με τις έννοιες της ήπιας και κανονιστικής ισχύος. Παράλληλα, εξετάζει το ρόλο της ταυτότητας και της εικόνας στη διαδικασία του place branding. Μελετά την κανονιστική δύναμη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και το brand ΕU, αλλά και τα εγγενή προβλήματα που υπάρχουν στη διαμόρφωσή του. Μέσω της ανάλυσης περιεχομένου των ηλεκτρονικών εφημερίδων τεσσάρων χωρών η παρούσα έρευνα επιχειρεί να καταδείξει πώς η προσφυγική κρίση επηρέασε την εικόνα της Ένωσης και ταυτόχρονα πώς το place branding μπορεί να αποτελέσει ένα πολύτιμο εργαλείο για πολιτικό συμβολισμό.
Λέξεις Κλειδιά: Place branding
Εικόνα
Φήμη
Ευρωπαϊκή Ένωση
Προσφυγική κρίση.
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Δικαιώματα: Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Διεθνείς Σπουδές (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ZarkadaIoannaEuterpiMsc2018.pdf1.85 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons