Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21904
Συγγραφέας: Παπαδοπούλου, Χαρούλα
Τίτλος: Έρευνα και ανάλυση της αγοράς γαμήλιου τουρισμού στην Ελλάδα από ξένους τουρίστες
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες
Επόπτης Καθηγητής: Τσιότσου, Ροδούλα
Περίληψη: Οι ‘γάμοι προορισμού’ στο εξωτερικό εντάσσονται στην τουριστική βιομηχανία σε αυτό που ονομάζεται συνολικά ‘γαμήλιος τουρισμός’, ο οποίος αναφέρεται στα διεθνή ταξίδια που πραγματοποιούν οι τουρίστες προκειμένου να πραγματοποιήσουν τη γαμήλια τελετή ή να γιορτάσουν το γάμο τους. Η συγκεκριμένη αγορά, η αξία της οποίας είναι πολύ μεγάλη, άρχισε να ακμάζει στους δημοφιλείς προορισμούς γαμήλιων ταξιδιών της Καραϊβικής και της Ασίας για να αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια και στις αγορές της Ευρώπης, μεταξύ των οποίων η Ελλάδα αποτελεί ιδιαίτερα δημοφιλή προορισμό. Καθότι δεν υπάρχουν δημοσιευμένες έρευνες και επίσημα στατιστικά στοιχεία για την αγορά του γαμήλιου τουρισμού στην Ελλάδα, η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στο να ερευνήσει και να αναλύσει τα χαρακτηριστικά του τουριστικού αυτού προϊόντος στη χώρα, το προφίλ των διεθνών τουριστών, τους δημοφιλέστερους γαμήλιους προορισμούς της Ελλάδας καθώς και τις μεθόδους διεθνούς μάρκετινγκ των παρόχων γαμήλιων υπηρεσιών συλλέγοντας δεδομένα από τις επιχειρήσεις του κλάδου. Από τα αποτελέσματα διαπιστώθηκε ότι οι δημοφιλέστεροι γαμήλιοι προορισμοί στην Ελλάδα είναι τα νησιά με τις Κυκλάδες και την Κρήτη στις πρώτες θέσεις, ενώ οι κύριες χώρες προέλευσης των τουριστών γάμου είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, οι ΗΠΑ, η Γερμανία, η Γαλλία και η Αυστραλία. Διαπιστώθηκε, ακόμη, ότι η πώληση των γαμήλιων πακέτων γίνεται κυρίως από την ιστοσελίδα της κάθε επιχείρησης καθώς και από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία μαζί με τις μηχανές αναζήτησης αποτελούν τα βασικά κανάλια διαφήμισης για τις γαμήλιες υπηρεσίες. Τέλος, τα χαρακτηριστικά που κρίθηκαν ως σημαντικότερα για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στη αγορά γαμήλιου τουρισμού είναι η υψηλή ποιότητα και η εξατομίκευση των υπηρεσιών ως προς τις ανάγκες κάθε μελλόνυμφου ζευγαριού.
Λέξεις Κλειδιά: Γαμήλιος τουρισμός
Εναλλακτικές μορφές τουρισμού
Τουρισμός γάμου
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PapadopoulouCharoulaMsc2018.pdf3.44 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.