Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21891
Συγγραφέας: Πρώιου, Παναγιώτα
Τίτλος: Η επίδραση της διαφήμισης στην ανάδειξη των θεματικών πάρκων
Ημερομηνία Έκδοσης: 2017
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Περίληψη: Ο τουρισμός είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους σε παγκόσμιο επίπεδο και αποτελεί σημαντική πηγή εισοδήματος για τους τουριστικούς προορισμούς. Βέβαια λόγω της ταχείας ανάπτυξης του ανταγωνισμού οι τουριστικοί προορισμοί εφόσον επιθυμούν να είναι ανταγωνιστικοί και να προσελκύουν τουρίστες, οφείλουν να μεριμνούν για τη συνεχή ανάπτυξη τους, για το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρουν καθώς και για τη διαφοροποίηση τους. Παράλληλα οι τουρίστες, με την πάροδο του χρόνου έχουν μεταβάλλει τις τουριστικές τους συνήθειες και για αυτό το λόγο αναζητούν τουριστικούς προορισμούς οι οποίοι θα βρίσκονται σε αρμονία με τα νέα τους ενδιαφέροντα. Τα θεματικά πάρκα αποτελούν μια μορφή τουρισμού η οποία συμβαδίζει και ικανοποιεί τις νέες τάσεις αναψυχής και του τουρισμού και για αυτό το λόγο παρουσιάζουν μια συνεχή ανοδική πορεία τόσο στη ζήτηση όσο και στην επισκεψιμότητα τους. Φυσικά η διαφήμιση είναι εξέχουσας σημασίας καθώς μπορεί να ασκήσει επιρροή στον τρόπο και στο βαθμό στον οποίο το θεματικό πάρκο είναι αναγνωρίσιμο καθώς και να συμβάλλει στην αύξηση της επισκεψιμότητας του. Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει και να μελετήσει το βαθμό στον οποίο η διαφήμιση επιδρά στην ανάδειξη των θεματικών πάρκων, μέσα από ποια στοιχεία μπορεί να το επιτύχει αυτό και με ποιο τρόπο. Συγκεκριμένα η έρευνα διερευνά κατά πόσο η ασπρόμαυρη διαφήμιση προκαλεί μεγαλύτερη νοσταλγία για το παρελθόν, τον βαθμό στον οποίο η έγχρωμη διαφήμιση προκαλεί μεγαλύτερη ζωντάνια για το παρελθόν και τον βαθμό στον οποίο η ασπρόμαυρη διαφήμιση είναι πιο αποτελεσματική σε παραμέτρους όπως η διαμόρφωση της στάσης των ατόμων απέναντι στο διαφημιζόμενο θεματικό πάρκο και η ενίσχυση της κληρονομιάς της μάρκας του διαφημιζόμενου θεματικού πάρκου. Η παρούσα έρευνα της διπλωματικής εργασίας αποτελεί μια ποσοτική έρευνα με συλλογή πρωτογενών δεδομένων η οποία πραγματοποιήθηκε με δομημένο ερωτηματολόγιο και η διανομή του έγινε με ηλεκτρονικό τρόπο.
Λέξεις Κλειδιά: Τουρισμός
Τουριστικοί προορισμοί
Θεματικά πάρκα
Διαφήμιση
Χρώμα διαφήμισης
Νοσταλγία
Ζωντάνια
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ProiouPanagiotaMsc2017.pdf2.03 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.