Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21884
Συγγραφέας: Σαμαρά, Σμαράγδα
Τίτλος: Η σημασία και ο ρόλος του εσωτερικού μάρκετινγκ ως εργαλείο αύξησης της εξαγωγικής επίδοσης των ελληνικών επιχειρήσεων
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες
Επόπτης Καθηγητής: Βούζας, Φώτης
Περίληψη: Η παρακάτω εργασία είναι αποτέλεσμα της επιστημονικής έρευνας που διεξήχθη κατά τη χρονική περίοδο Ιούλιος 2017 – Ιανουαρίου 2018, στη περιοχή της Θεσσαλονίκη. Η έρευνα έχει διεξαχθεί από τη μεταπτυχιακή φοιτήτρια Σμαράγδα Σαμαρά στα πλαίσια της διπλωματικής εργασίας με τίτλο «Η σημασία και ο ρόλος του εσωτερικού μάρκετινγκ, ως εργαλείο αύξησης της εξαγωγικής επίδοσης των ελληνικών επιχειρήσεων» υπό την επίβλεψη του καθηγητή κ. Φώτη Βούζα για το πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών «Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες» του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Στο σύγχρονο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, οι αλλαγές που πραγματοποιούνται είναι μεγάλες τόσο σε αριθμό όσο και σε σπουδαιότητα. Οι ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις, προκειμένου να επιβιώσουν, θα πρέπει να διαμορφώσουν τις επιχειρησιακές τους λειτουργίες με γνώμονα τις νέες επικρατούσες συνθήκες. Η διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού κατατάσσεται στις λειτουργίες της επιχείρησης, όπου είναι εξέχουσας σημασίας για την επιτυχημένη δραστηριοποίηση της στις διεθνείς αγορές. Το εσωτερικό μάρκετινγκ, το οποίο μελετάται, εστιάζει στην ικανοποίηση τόσο του εσωτερικού όσο και του εξωτερικού πελάτη των ελληνικών εξαγωγικών επιχειρήσεων. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αναδείξουμε μέσα από την βιβλιογραφική ανασκόπηση και την εμπειρική έρευνα, τη σπουδαιότητα του εσωτερικού μάρκετινγκ και τον ρόλο τον οποίο κατέχει στις ελληνικές επιχειρήσεις με διεθνή δράση. Επιπρόσθετα, αναζητούνται και οι μέθοδοι όπου χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για την εφαρμογή του εσωτερικού μάρκετινγκ. Τα αποτελέσματα της μελέτης όπου προέκυψαν, δείχνουν ότι οι επιχειρήσεις όπου συμμετείχαν στην έρευνα, ενστερνίζονται την φιλοσοφία του εσωτερικού μάρκετινγκ το οποίο αυξάνει την επιχειρησιακή απόδοση σε όλα τα επίπεδα. Επιπλέον, ιδιαίτερα σημαντική είναι η σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ του εσωτερικού μάρκετινγκ, του εξωτερικού μάρκετινγκ και των επιχειρησιακών στρατηγικών και στόχων, καθώς επίσης και η συμβολή τους στην ανάπτυξη της επιχείρησης. [3] Η παρούσα έρευνα αποτελεί ένα έναυσμα για να ακολουθήσουν στο μέλλον νέες, ακόμη περισσότερο τεκμηριωμένες έρευνες, προκειμένου να αναπτυχθούν περαιτέρω κάποια ζητήματα βασιζόμενα στα στοιχεία που συλλέχθηκαν από τις συνεντεύξεις που πραγματοποιήθηκαν στα πλαίσια της διπλωματικής εργασίας.
Λέξεις Κλειδιά: Διεθνής διοίκηση ανθρωπίνων πόρων
Εσωτερικό μάρκετινγκ
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
SamaraSmaragdaMsc2018.pdf1.7 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons