Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21883
Title: | Διδασκαλία μαθηματικών στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση: φύση και εκπαιδευτική διαχείριση των μαθηματικών δυσκολιών |
Authors: | Αγαλιώτης, Ιωάννης |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Εκδόσεις Γρηγόρη |
URI: | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21883 |
ISBN: | 9789603336976 |
Rights: | Το τεκμήριο είναι προσβάσιμο μόνο από φοιτητές με προβλήματα όρασης που φοιτούν στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς |
Appears in Collections: | Συγγράμματα και Εγχειρίδια / Textbooks |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Σελίδα_τίτλου.pdf | Σελίδα τίτλου | 70.65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Περιεχόμενα.pdf | Περιεχόμενα | 202.29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Προλογικό_σημείωμα.pdf | Προλογικό σημείωμα | 154.97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Κεφάλαιο_1.pdf | Οι παράγοντες που επηρεάζουν την κατάκτηση των μαθηματικών γνώσεων και δεξιοτήτων ως πιθανές πηγές δυσκολιών μάθησης: εγγενή στοιχεία των Μαθηματικών, περιβαλλοντικές επιδράσεις και ενδοατομικές παράμετροι | 1.03 MB | Adobe PDF | View/Open |
Κεφάλαιο_2.pdf | Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες και Μαθηματικά | 840.53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Κεφάλαιο_3.pdf | Πολλαπλές νοημοσύνες, μαθησιακό ύφος και Μαθηματικά – Οι δυσκολίες μάθησης των Μαθηματικών υπό το πρίσμα των μαθησιακών προτιμήσεων των μαθητών | 390.6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Κεφάλαιο_4.pdf | Πρόγνωση, πρόληψη και αξιολόγηση των μαθησιακών δυσκολιών στα Μαθηματικά – Φύση και αξιολογική σημασία συνήθων συστηματικών λαθών κατά την εφαρμογή της μαθηματικής γνώσης | 1.42 MB | Adobe PDF | View/Open |
Κεφάλαιο_5.pdf | Αποτελεσματική διδασκαλία για άρση των δυσκολιών στη μάθηση των Μαθηματικών | 3.3 MB | Adobe PDF | View/Open |
Βιβλιογραφία-Αρθρογραφία.pdf | Βιβλιογραφία-Αρθρογραφία | 370.3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Το_σύγγραμμα_σε_pdf.pdf | Ολόκληρο_το_σύγγραμμα_σε_μορφή_pdf | 7.12 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.