Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21883
Τίτλος: Διδασκαλία μαθηματικών στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση: φύση και εκπαιδευτική διαχείριση των μαθηματικών δυσκολιών
Συγγραφείς: Αγαλιώτης, Ιωάννης
Ημερομηνία Έκδοσης: 2011
Εκδότης: Εκδόσεις Γρηγόρη
URI: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21883
ISBN: 9789603336976
Δικαιώματα: Το τεκμήριο είναι προσβάσιμο μόνο από φοιτητές με προβλήματα όρασης που φοιτούν στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Συγγράμματα και Εγχειρίδια / Textbooks

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Σελίδα_τίτλου.pdfΣελίδα τίτλου70.65 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Περιεχόμενα.pdfΠεριεχόμενα202.29 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Προλογικό_σημείωμα.pdfΠρολογικό σημείωμα154.97 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο_1.pdfΟι παράγοντες που επηρεάζουν την κατάκτηση των μαθηματικών γνώσεων και δεξιοτήτων ως πιθανές πηγές δυσκολιών μάθησης: εγγενή στοιχεία των Μαθηματικών, περιβαλλοντικές επιδράσεις και ενδοατομικές παράμετροι1.03 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο_2.pdfΕιδικές Μαθησιακές Δυσκολίες και Μαθηματικά840.53 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο_3.pdfΠολλαπλές νοημοσύνες, μαθησιακό ύφος και Μαθηματικά – Οι δυσκολίες μάθησης των Μαθηματικών υπό το πρίσμα των μαθησιακών προτιμήσεων των μαθητών390.6 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο_4.pdfΠρόγνωση, πρόληψη και αξιολόγηση των μαθησιακών δυσκολιών στα Μαθηματικά – Φύση και αξιολογική σημασία συνήθων συστηματικών λαθών κατά την εφαρμογή της μαθηματικής γνώσης1.42 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Κεφάλαιο_5.pdfΑποτελεσματική διδασκαλία για άρση των δυσκολιών στη μάθηση των Μαθηματικών3.3 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Βιβλιογραφία-Αρθρογραφία.pdfΒιβλιογραφία-Αρθρογραφία370.3 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
Το_σύγγραμμα_σε_pdf.pdfΟλόκληρο_το_σύγγραμμα_σε_μορφή_pdf7.12 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.