Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21879
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣουμπενιώτης, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΜασούτη, Ζαφειρίαel
dc.date.accessioned2018-04-18T07:09:53Z-
dc.date.available2018-04-18T07:09:53Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21879-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΗ διαπροσωπική επικοινωνία βρίσκεται στο επίκεντρο κάθε σχέσης του ατόμου με το περιβάλλον του, στοχεύοντας να ικανοποιήσει τη φυσική και την κοινωνική του ανάγκη για επιβίωση. Αποτελείται από τρία βασικά στοιχεία: τον προφορικό λόγο, τον τονισμό των λέξεων και τη γλώσσα του σώματος. Πιο συγκεκριμένα, η επικοινωνία που συντελείται μέσω της γλώσσας του σώματος αποτελεί το 50% έως 80% της ανθρώπινης επικοινωνίας, γεγονός που την καθιστά σημαντικό εργαλείο έκφρασης των σκέψεων και των συναισθημάτων του ανθρώπου. Για το λόγο αυτό, πολλοί ερευνητές επιχείρησαν να αποκωδικοποιήσουν τα μηνύματα μη λεκτικής επικοινωνίας που εκπέμπονται κατά τη διάρκεια της ανθρώπινης αλληλεπίδρασης, μέσω των εκφράσεων του προσώπου, της στάσης του σώματος και των ενδυματολογικών του επιλογών, προκειμένου να αποκτήσουν μια επιπρόσθετη πηγή πληροφόρησης. Στην παρούσα εργασία επιχειρήσαμε να διερευνήσουμε τη συνειδητή και ασυναίσθητης χρήση των εκφράσεων του προσώπου και της στάσης του σώματος του ατόμου στο χώρο εργασίας ως πηγή έκφρασης σκέψεων και συναισθημάτων και να αναλύσουμε τη γλώσσας του σώματος τριών γνωστών προσώπων από το χώρο της πολιτικής. Στόχος μας είναι να παρουσιάσουμε μια σειρά από στοιχεία του μηχανισμού λειτουργίας της μη λεκτικής επικοινωνίας στο χώρο εργασίας. Τέλος, τα συμπεράσματα της εργασίας μας επιβεβαιώνουν την προϋπάρχουσα βιβλιογραφία και καταγράφουν τα αποτελέσματα των αναλύσεων των στοιχείων μη λεκτικής επικοινωνίας, των πολιτικών που επιλέξαμε.el
dc.description.abstractInterpersonal communication lies at the center of every human interaction in order to satisfy his natural and social need for survival. It consists of three components: speech, enunciation and body language. More specifically, body language communication forms 50% to 80% of total human communication, by making it a powerful mean of human thought and emotion. Several researchers tried to unlock non-verbal cues, such as facial expression, body posture and dress code, which take place during human interactions, in order to acquire additional information. Our paper tries to explore conscious and unconscious use of facial expressions and body language as a way of cognitive and emotional expression and analyze three famous politicians’ body language. Our purpose is to unlock various elements of the non-verbal communication mechanism in business sector. Our results further validate previous literature findings and present overall non-verbal cues of the three famous politicians.el
dc.format.extent89el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμια*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectΔιαπροσωπική επικοινωνίαel
dc.subjectΜη-λεκτική επικοινωνίαel
dc.subjectΓλώσσα του σώματοςel
dc.subjectΕκφράσεις προσώπουel
dc.subjectΕνδυματολογικές επιλογέςel
dc.subjectΑνάλυση χρωμάτωνel
dc.subjectIInterpersonal communicationen
dc.subjectNon-verbal communicationen
dc.subjectBody languageen
dc.subjectFacial expressionsen
dc.subjectBusiness dressen
dc.subjectColor effecten
dc.titleΗ γλώσσα του σώματος στο χώρο των διεθνών επιχειρήσεωνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητεςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MasoutiZapheiriaMsc2018.pdf2.81 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons