Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21879
Συγγραφέας: Μασούτη, Ζαφειρία
Τίτλος: Η γλώσσα του σώματος στο χώρο των διεθνών επιχειρήσεων
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες
Επόπτης Καθηγητής: Σουμπενιώτης, Δημήτριος
Περίληψη: Η διαπροσωπική επικοινωνία βρίσκεται στο επίκεντρο κάθε σχέσης του ατόμου με το περιβάλλον του, στοχεύοντας να ικανοποιήσει τη φυσική και την κοινωνική του ανάγκη για επιβίωση. Αποτελείται από τρία βασικά στοιχεία: τον προφορικό λόγο, τον τονισμό των λέξεων και τη γλώσσα του σώματος. Πιο συγκεκριμένα, η επικοινωνία που συντελείται μέσω της γλώσσας του σώματος αποτελεί το 50% έως 80% της ανθρώπινης επικοινωνίας, γεγονός που την καθιστά σημαντικό εργαλείο έκφρασης των σκέψεων και των συναισθημάτων του ανθρώπου. Για το λόγο αυτό, πολλοί ερευνητές επιχείρησαν να αποκωδικοποιήσουν τα μηνύματα μη λεκτικής επικοινωνίας που εκπέμπονται κατά τη διάρκεια της ανθρώπινης αλληλεπίδρασης, μέσω των εκφράσεων του προσώπου, της στάσης του σώματος και των ενδυματολογικών του επιλογών, προκειμένου να αποκτήσουν μια επιπρόσθετη πηγή πληροφόρησης. Στην παρούσα εργασία επιχειρήσαμε να διερευνήσουμε τη συνειδητή και ασυναίσθητης χρήση των εκφράσεων του προσώπου και της στάσης του σώματος του ατόμου στο χώρο εργασίας ως πηγή έκφρασης σκέψεων και συναισθημάτων και να αναλύσουμε τη γλώσσας του σώματος τριών γνωστών προσώπων από το χώρο της πολιτικής. Στόχος μας είναι να παρουσιάσουμε μια σειρά από στοιχεία του μηχανισμού λειτουργίας της μη λεκτικής επικοινωνίας στο χώρο εργασίας. Τέλος, τα συμπεράσματα της εργασίας μας επιβεβαιώνουν την προϋπάρχουσα βιβλιογραφία και καταγράφουν τα αποτελέσματα των αναλύσεων των στοιχείων μη λεκτικής επικοινωνίας, των πολιτικών που επιλέξαμε.
Interpersonal communication lies at the center of every human interaction in order to satisfy his natural and social need for survival. It consists of three components: speech, enunciation and body language. More specifically, body language communication forms 50% to 80% of total human communication, by making it a powerful mean of human thought and emotion. Several researchers tried to unlock non-verbal cues, such as facial expression, body posture and dress code, which take place during human interactions, in order to acquire additional information. Our paper tries to explore conscious and unconscious use of facial expressions and body language as a way of cognitive and emotional expression and analyze three famous politicians’ body language. Our purpose is to unlock various elements of the non-verbal communication mechanism in business sector. Our results further validate previous literature findings and present overall non-verbal cues of the three famous politicians.
Λέξεις Κλειδιά: Διαπροσωπική επικοινωνία
Μη-λεκτική επικοινωνία
Γλώσσα του σώματος
Εκφράσεις προσώπου
Ενδυματολογικές επιλογές
Ανάλυση χρωμάτων
IInterpersonal communication
Non-verbal communication
Body language
Facial expressions
Business dress
Color effect
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Δικαιώματα: CC0 1.0 Παγκόσμια
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
MasoutiZapheiriaMsc2018.pdf2.81 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons