Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21870
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΞυνόγαλος, Στυλιανόςel
dc.contributor.authorΤσακιρίδου, Ασπασίαel
dc.date.accessioned2018-04-17T06:38:32Z-
dc.date.available2018-04-17T06:38:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21870-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΗ εκμάθηση εννοιών προγραμματισμού μέσω της ανάπτυξης παιχνιδιών χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο σε όλα τα επίπεδα εκπαίδευσης. Η παιχνιδοκεντρική μάθηση αναπτύσσει στους μαθητές δεξιότητες αλγοριθμικής και υπολογιστικής σκέψης, ενδυναμώνει τη μαθησιακή τους εμπειρία και τους εκπαιδεύει, ώστε να είναι παραγωγικοί και δημιουργικοί μέσα στο συνεχώς εξελισσόμενο τεχνολογικό περιβάλλον. Η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού παιχνιδιού αποτελεί συχνά πρόκληση για τους μαθητές όλων των ηλικιών και τους βοηθά να αποκτήσουν την αυτοπεποίθηση δημιουργού και να προχωρήσουν πιο άνετα σε ανώτερα γνωστικά επίπεδα που σχετίζονται με την Πληροφορική. Η εργασία αυτή εστιάζει στον αναλυτικό τρόπο παρουσίασης της κατασκευής του κλασικού παιχνιδιού «Φιδάκι» σε ηλεκτρονική έκδοση. Το παιχνίδι αναπτύχθηκε στο περιβάλλον προγραμματισμού Scratch, απευθυνόμενο σε μικρούς μαθητές, με στόχο τη διδασκαλία βασικών προγραμματιστικών εννοιών. Το ίδιο παιχνίδι αναπτύχθηκε με χρήση της γλώσσας JavaScript, και απευθύνεται σε φοιτητές, με στόχο αυτή τη φορά την εξοικείωσή τους στη συγγραφή κώδικα, όπου εφαρμόζονται βασικές προγραμματιστικές δομές. Τέλος, η αξιολόγηση των γνώσεων που αποκτήθηκαν προτείνεται μέσω ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων, ενώ επιδιώκεται η εμπέδωσή τους μέσω προτεινόμενων δραστηριοτήτων.el
dc.format.extent98el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΗλεκτρονικά παιχνίδιαel
dc.subjectΔομές προγραμματισμούel
dc.subjectΈννοιες προγραμματισμούel
dc.subjectScratchen
dc.subjectJavascripten
dc.titleΕκμάθηση προγραμματιστικών εννοιών και δομών μέσω της ανάπτυξης παιχνιδιών με διάφορες τεχνολογίεςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Εφαρμοσμένης Πληροφορικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsakiridouAspasiaMSc2018.pdf5.24 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons