Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21870
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Ξυνόγαλος, Στυλιανός | el |
dc.contributor.author | Τσακιρίδου, Ασπασία | el |
dc.date.accessioned | 2018-04-17T06:38:32Z | - |
dc.date.available | 2018-04-17T06:38:32Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21870 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018. | el |
dc.description.abstract | Η εκμάθηση εννοιών προγραμματισμού μέσω της ανάπτυξης παιχνιδιών χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο σε όλα τα επίπεδα εκπαίδευσης. Η παιχνιδοκεντρική μάθηση αναπτύσσει στους μαθητές δεξιότητες αλγοριθμικής και υπολογιστικής σκέψης, ενδυναμώνει τη μαθησιακή τους εμπειρία και τους εκπαιδεύει, ώστε να είναι παραγωγικοί και δημιουργικοί μέσα στο συνεχώς εξελισσόμενο τεχνολογικό περιβάλλον. Η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού παιχνιδιού αποτελεί συχνά πρόκληση για τους μαθητές όλων των ηλικιών και τους βοηθά να αποκτήσουν την αυτοπεποίθηση δημιουργού και να προχωρήσουν πιο άνετα σε ανώτερα γνωστικά επίπεδα που σχετίζονται με την Πληροφορική. Η εργασία αυτή εστιάζει στον αναλυτικό τρόπο παρουσίασης της κατασκευής του κλασικού παιχνιδιού «Φιδάκι» σε ηλεκτρονική έκδοση. Το παιχνίδι αναπτύχθηκε στο περιβάλλον προγραμματισμού Scratch, απευθυνόμενο σε μικρούς μαθητές, με στόχο τη διδασκαλία βασικών προγραμματιστικών εννοιών. Το ίδιο παιχνίδι αναπτύχθηκε με χρήση της γλώσσας JavaScript, και απευθύνεται σε φοιτητές, με στόχο αυτή τη φορά την εξοικείωσή τους στη συγγραφή κώδικα, όπου εφαρμόζονται βασικές προγραμματιστικές δομές. Τέλος, η αξιολόγηση των γνώσεων που αποκτήθηκαν προτείνεται μέσω ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων, ενώ επιδιώκεται η εμπέδωσή τους μέσω προτεινόμενων δραστηριοτήτων. | el |
dc.format.extent | 98 | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Εκπαίδευση | el |
dc.subject | Ηλεκτρονικά παιχνίδια | el |
dc.subject | Δομές προγραμματισμού | el |
dc.subject | Έννοιες προγραμματισμού | el |
dc.subject | Scratch | en |
dc.subject | Javascript | en |
dc.title | Εκμάθηση προγραμματιστικών εννοιών και δομών μέσω της ανάπτυξης παιχνιδιών με διάφορες τεχνολογίες | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική | el |
Appears in Collections: | Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TsakiridouAspasiaMSc2018.pdf | 5.24 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License