Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21869
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδαςel
dc.contributor.authorΤορουνίδης, Χριστόφοροςel
dc.date.accessioned2018-04-17T06:29:44Z-
dc.date.available2018-04-17T06:29:44Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21869-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.el
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη επικεντρώνεται στη Διαχείριση Επωνυμίας της Πόλης της Θεσσαλονίκης (City Branding). Μέσα από την έρευνα που πραγματοποιήθηκε μέσω της τυχαίας διανομής ερωτηματολογίων καθώς και από τη συλλογή στοιχείων από τις απαντήσεις που δόθηκαν από τους ανθρώπους που επισκέπτονται την πόλη, αναζητήθηκε μία πιο σαφή εικόνα για τις αντιλήψεις που έχουν για τη πόλη αυτή οι τουρίστες όπως και για το σύνολο των υπηρεσιών που αυτοί μπορούν να απολαύσουν κατά τη διάρκεια της διαμονής τους. Επίσης ζητήθηκε και ο βαθμός ικανοποίησης των τουριστών από τη διαμονή τους στη Θεσσαλονίκη και οι δραστηριότητες με τις οποίες μπορούν να ασχοληθούν. Αξίζει να σημειωθεί, ότι τα ερωτηματολόγια που διανεμήθηκαν, ήταν ανώνυμα, προκειμένου να εξασφαλιστεί η αντικειμενικότητα της έρευνας. Ξεκινώντας από ένα γενικότερο πλαίσιο σχετικά με τη σημασία του όρου Branding- Διαχείριση Επωνυμίας, δόθηκε έμφαση στην αξία που έχει το Branding για τον τουρισμό γενικά και ειδικότερα για τους τουριστικούς προορισμούς. Έπειτα γίνονται εκτενείς αναφορές σε επιμέρους στοιχεία του Branding, όπως το Destination Branding, το City Branding, το Brand Image και το Branding Personality και δίνονται σαφή ορισμοί, προκειμένου να διευκρινιστεί η σημασία των παραπάνω όρων. Στη συνέχεια παρατίθενται στοιχεία σχετικά με την πόλη της Θεσσαλονίκης. Ξεκινώντας από τη γεωγραφική της θέση της πόλης και τον πληθυσμό, η μελέτη αναφέρεται στην ιστορική αξία της καθώς και σε γεγονότα- σταθμούς, που σημάδεψαν την ιστορία της και αξίζει να αναφερθούν. Αναδεικνύονται τα μνημεία της πόλης καθώς και οι ξεχωριστές εκκλησίες και οι ναοί της, που υπάρχουν διάσπαρτοι σε ολόκληρη την πόλη. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στην πολιτιστική ζωή της Θεσσαλονίκης. Αυτή είναι πλούσια και γεμάτη διαφορετικά γεγονότα, που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα ενδιαφερόντων καθ' όλη τη διάρκεια του έτους. Γι' αυτό το λόγο και προσελκύει μεγάλο όγκο τουριστών κάθε εποχή του χρόνου. Η μελέτη καταλήγει στις αντιλήψεις που έχουν ήδη πριν έρθουν ή στις νέες ιδέες που διαμορφώνουν οι τουρίστες κατά την παραμονή τους στην πόλη σχετικά με το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλονίκης.Ολοκληρώνοντας τη μελέτη, η έρευνα οδηγήθηκε στην εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων, τα οποία και παρατίθενται. Επίσης προέκυψαν κάποια ζητήματα που είναι αναγκαίο να μελετηθούν περαιτέρω σε νέα μελέτη, προκειμένου να βελτιωθεί τόσο το βιοτικό επίπεδο όσο και η καθημερινότητα των μόνιμων κατοίκων.el
dc.format.extent124el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμια*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectΔιαχείριση επωνυμίαςel
dc.subjectΔιαχείριση προορισμούel
dc.titleΟι αντιλήψεις των τουριστών που επισκέπτονται τη Θεσσαλονίκη για το τουριστικό προϊόν που παρέχει η πόληel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμώνel
Appears in Collections:ΠΜΣ Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TorounidisChristoforosMSc2017.pdf3.34 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons