Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21820
Συγγραφέας: Χατζαρίδου, Μαρία
Τίτλος: Η μουσική αγωγή στην προσχολική ηλικία μέσα από τις απόψεις των βρεφονηπιοκόμων: το ζήτημα της κατάρτισης
Ημερομηνία Έκδοσης: 2017
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μουσική και Κοινωνία
Επόπτης Καθηγητής: Στάμου, Λελούδα
Περίληψη: Η παρούσα εργασία αφορά την περιγραφή μίας πιλοτικής έρευνας που διενεργήθηκε με σκοπό τη διερεύνηση των απόψεων 15 βρεφονηπιοκόμων που εργάζονται στη Θεσσαλονίκη σχετικά με τη μουσική διδασκαλία. Στόχοι της έρευνας ήταν να ανακαλύψει αν οι βρεφονηπιοκόμοι θεωρούν απαραίτητη τη μουσική μέσα στην τάξη, ποιές δυσκολίες αντιμετωπίζουν και τί προτείνουν οι ίδιες για την επίλυση των προβλημάτων τους καθώς και να γίνει αντιληπτό το επίπεδο της μουσικής τους επάρκειας και το πώς το εκμεταλλεύονται στο πλαίσιο της τάξης τους. Σημαντικός στόχος ήταν να διερευνηθούν επίσης οι απόψεις των βρεφονηπιοκόμων σχετική με τη σημασία της μουσικής ή της παιδαγωγικής κατάρτισης για τη μουσική διδασκαλία σε παιδιά 2-5 ετών. Βασικό εργαλείο της έρευνας ήταν η μέθοδος της ημιδομημένης συνέντευξης. Από τα αποτελέσματα διαπιστώνεται ότι οι βρεφονηπιοκόμοι θεωρούν κατά σειρά προτεραιότητας πιο σημαντική την παιδαγωγική κατάρτιση, ύστερα το συνδυασμό μουσικής και παιδαγωγικής κατάρτισης και τέλος τη μουσική κατάρτιση.
Λέξεις Κλειδιά: Προσχολική αγωγή
Μουσική διδασκαλία
Βρεφονηπιοκόμοι
Μουσική κατάρτιση
Παιδαγωγική κατάρτιση
Καταλληλότητα
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017
Δικαιώματα: CC0 1.0 Παγκόσμια
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Μουσική και Κοινωνία (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ChatzaridouMariaMsc2017.pdf1.13 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons