Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21820
Author: Χατζαρίδου, Μαρία
Title: Η μουσική αγωγή στην προσχολική ηλικία μέσα από τις απόψεις των βρεφονηπιοκόμων: το ζήτημα της κατάρτισης
Date Issued: 2017
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μουσική και Κοινωνία
Supervisor: Στάμου, Λελούδα
Abstract: Η παρούσα εργασία αφορά την περιγραφή μίας πιλοτικής έρευνας που διενεργήθηκε με σκοπό τη διερεύνηση των απόψεων 15 βρεφονηπιοκόμων που εργάζονται στη Θεσσαλονίκη σχετικά με τη μουσική διδασκαλία. Στόχοι της έρευνας ήταν να ανακαλύψει αν οι βρεφονηπιοκόμοι θεωρούν απαραίτητη τη μουσική μέσα στην τάξη, ποιές δυσκολίες αντιμετωπίζουν και τί προτείνουν οι ίδιες για την επίλυση των προβλημάτων τους καθώς και να γίνει αντιληπτό το επίπεδο της μουσικής τους επάρκειας και το πώς το εκμεταλλεύονται στο πλαίσιο της τάξης τους. Σημαντικός στόχος ήταν να διερευνηθούν επίσης οι απόψεις των βρεφονηπιοκόμων σχετική με τη σημασία της μουσικής ή της παιδαγωγικής κατάρτισης για τη μουσική διδασκαλία σε παιδιά 2-5 ετών. Βασικό εργαλείο της έρευνας ήταν η μέθοδος της ημιδομημένης συνέντευξης. Από τα αποτελέσματα διαπιστώνεται ότι οι βρεφονηπιοκόμοι θεωρούν κατά σειρά προτεραιότητας πιο σημαντική την παιδαγωγική κατάρτιση, ύστερα το συνδυασμό μουσικής και παιδαγωγικής κατάρτισης και τέλος τη μουσική κατάρτιση.
Keywords: Προσχολική αγωγή
Μουσική διδασκαλία
Βρεφονηπιοκόμοι
Μουσική κατάρτιση
Παιδαγωγική κατάρτιση
Καταλληλότητα
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017
Rights: CC0 1.0 Παγκόσμια
Appears in Collections:ΠΜΣ Μουσική και Κοινωνία (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ChatzaridouMariaMsc2017.pdf1.13 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons