Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21817
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσιότρας, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΣταματιάδης, Χαράλαμποςel
dc.date.accessioned2018-04-11T15:23:51Z-
dc.date.available2018-04-11T15:23:51Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21817-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία - Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη 2018el
dc.description.abstractΣτο σημερινό ανταγωνιστικό κόσμο που ζούμε, ο τομέας της Δ.Ο.Π. (Διοίκηση Ολικής Ποιότητας) είναι τόσο σημαντικός που θα πρέπει να αποτελέσει το κλειδί για την επιβίωση οποιοσδήποτε επιχείρησης ή οργανισμού. Η έννοια της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας αναπτύχθηκε τα τελευταία χρόνια και αναφέρεται στο σύνολο των δραστηριοτήτων μιας επιχείρησης ή οργανισμού που έχουν σαν σκοπό την προσφορά αγαθών και υπηρεσιών που μεγιστοποιούν την ικανοποίηση των πελατών με το λιγότερο δυνατό κόστος.' Ένα ερώτημα που εύκολα γεννάται είναι γιατί δημιουργήθηκε η ανάγκη για ολική ποιότητα. Εδώ λοιπόν μπορούμε να αναφέρουμε ορισμένους λόγους που ένας μεγάλος αριθμός επιχειρήσεων και οργανισμών ενδιαφέρεται για θέματα Δ.Ο.Π. Αυτοί είναι: Η αύξηση του επιπέδου εκπαίδευσης, καθώς και του βιοτικού επιπέδου που παρέχουν την δυνατότητα αξιολόγησης της ποιότητας, είναι στενά συνδεδεμένη με την απαίτηση των καταναλωτών για ποιότητα. Ο μεγάλος ανταγωνισμός σε διεθνές επίπεδο, που έχει σχέση με την πληθώρα των προϊόντων και υπηρεσιών που διατίθενται στην αγορά καθώς και με την κατανάλωση αυτών. Η πίεση των Μ.Μ.Ε. στις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς για την ολική ποιότητα των παραγόμενων προϊόντων ή υπηρεσιών. Ανάλογα με την ενημέρωση του κοινού για την ποιότητα του προϊόντος ή της υπηρεσίας, θετική ή αρνητική, η επιχείρηση ή ο οργανισμός διαφημίζεται ή δυσφημίζεται αντίστοιχα. Το κράτος επεμβαίνει σε ζητήματα που αφορούν τη διασφάλιση της ολικής ποιότητας των προϊόντων ή υπηρεσιών. Η βελτίωση της ποιότητας είναι καθοριστικός παράγοντας για τη διατήρηση και εξέλιξη κάθε επιχείρησης ή οργανισμού. Οι ίδιοι οι εργαζόμενοι της επιχείρησης επιμένουν στην ολική ποιότητα. Η παραγωγή υψηλής ποιότητας προϊόντων ή υπηρεσιών είναι ένας από τους τρόπους επιβολής των επιχειρήσεων και των οργανισμών που ικανοποιεί τον όποιο καταναλωτή. Έτσι οι εργαζόμενοι έχουν την δυνατότητα να δουλεύουν σε μία επιχείρηση ή οργανισμό με "καλή φήμη" δεχόμενοι ταυτόχρονα λιγότερη ψυχολογική πίεση.el
dc.format.extent63el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΔιασφάλισηel
dc.subjectΠοιότηταel
dc.subjectΔημόσια έργαel
dc.titleΔιασφάλιση ποιότητας στα δημόσια έργαel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δημόσια Διοίκησηel
Appears in Collections:ΠΜΣ Δημόσια Διοίκηση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
StamatiadisCharalamposMsc2018.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.