Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21817
Συγγραφέας: Σταματιάδης, Χαράλαμπος
Τίτλος: Διασφάλιση ποιότητας στα δημόσια έργα
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δημόσια Διοίκηση
Επόπτης Καθηγητής: Τσιότρας, Γεώργιος
Περίληψη: Στο σημερινό ανταγωνιστικό κόσμο που ζούμε, ο τομέας της Δ.Ο.Π. (Διοίκηση Ολικής Ποιότητας) είναι τόσο σημαντικός που θα πρέπει να αποτελέσει το κλειδί για την επιβίωση οποιοσδήποτε επιχείρησης ή οργανισμού. Η έννοια της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας αναπτύχθηκε τα τελευταία χρόνια και αναφέρεται στο σύνολο των δραστηριοτήτων μιας επιχείρησης ή οργανισμού που έχουν σαν σκοπό την προσφορά αγαθών και υπηρεσιών που μεγιστοποιούν την ικανοποίηση των πελατών με το λιγότερο δυνατό κόστος.' Ένα ερώτημα που εύκολα γεννάται είναι γιατί δημιουργήθηκε η ανάγκη για ολική ποιότητα. Εδώ λοιπόν μπορούμε να αναφέρουμε ορισμένους λόγους που ένας μεγάλος αριθμός επιχειρήσεων και οργανισμών ενδιαφέρεται για θέματα Δ.Ο.Π. Αυτοί είναι: Η αύξηση του επιπέδου εκπαίδευσης, καθώς και του βιοτικού επιπέδου που παρέχουν την δυνατότητα αξιολόγησης της ποιότητας, είναι στενά συνδεδεμένη με την απαίτηση των καταναλωτών για ποιότητα. Ο μεγάλος ανταγωνισμός σε διεθνές επίπεδο, που έχει σχέση με την πληθώρα των προϊόντων και υπηρεσιών που διατίθενται στην αγορά καθώς και με την κατανάλωση αυτών. Η πίεση των Μ.Μ.Ε. στις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς για την ολική ποιότητα των παραγόμενων προϊόντων ή υπηρεσιών. Ανάλογα με την ενημέρωση του κοινού για την ποιότητα του προϊόντος ή της υπηρεσίας, θετική ή αρνητική, η επιχείρηση ή ο οργανισμός διαφημίζεται ή δυσφημίζεται αντίστοιχα. Το κράτος επεμβαίνει σε ζητήματα που αφορούν τη διασφάλιση της ολικής ποιότητας των προϊόντων ή υπηρεσιών. Η βελτίωση της ποιότητας είναι καθοριστικός παράγοντας για τη διατήρηση και εξέλιξη κάθε επιχείρησης ή οργανισμού. Οι ίδιοι οι εργαζόμενοι της επιχείρησης επιμένουν στην ολική ποιότητα. Η παραγωγή υψηλής ποιότητας προϊόντων ή υπηρεσιών είναι ένας από τους τρόπους επιβολής των επιχειρήσεων και των οργανισμών που ικανοποιεί τον όποιο καταναλωτή. Έτσι οι εργαζόμενοι έχουν την δυνατότητα να δουλεύουν σε μία επιχείρηση ή οργανισμό με "καλή φήμη" δεχόμενοι ταυτόχρονα λιγότερη ψυχολογική πίεση.
Λέξεις Κλειδιά: Διασφάλιση
Ποιότητα
Δημόσια έργα
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία - Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη 2018
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Δημόσια Διοίκηση (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
StamatiadisCharalamposMsc2018.pdf1.3 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.