Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21816
Συγγραφέας: Τσιακίρη, Μαγδαληνή
Τίτλος: Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής για ταμπλέτα
Ημερομηνία Έκδοσης: 2017
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Επόπτης Καθηγητής: Γεωργιάδης, Χρήστος
Περίληψη: Στην παρούσα μελέτη διερευνήθηκε με ποιο τρόπο μπορούν να συμβάλλουν οι φορητές τεχνολογίες στην εκπαίδευση. Παρουσιάστηκαν δεδομένα για τη χρήση φορητών συσκευών για εκπαιδευτικούς σκοπούς, σε σχέση με την τοποθεσία της χρήσης, τη συχνότητα χρήσης και τις δραστηριότητες που εκτελούνται από τους χρήστες. Διερευνήθηκαν τα βασικά χαρακτηριστικά του Mobile Learning και πως μπορεί να συνδυαστεί με την κλασσική εκπαίδευση για την επίτευξη του βέλτιστου αποτελέσματος. Προέκυψε ότι οι συσκευές με τη μεγαλύτερη απήχηση για την υποστήριξη του Mobile Learning είναι τα Tablets και Smartphones, παρέχοντας εκμάθηση οπουδήποτε και όποια στιγμή το επιθυμεί ο χρήστης. Αναπτύχθηκε μια εφαρμογή για φορητές συσκευές Android, η οποία παρουσιάζει την ύλη μιας διδακτικής ώρας για το μάθημα της Χημείας Γ’ Γυμνασίου. Προέκυψε μια διαδραστική εφαρμογή, με οπτικά ερεθίσματα για τον μαθητευόμενο, που περιλαμβάνει και Quiz κατανόησης, για την παρακολούθηση των επιδόσεων του από τον εκπαιδευτικό. Μέσω των λογαριασμών admin, στους εμπλεκόμενους παρέχεται η άμεση πρόσβαση στα αποτελέσματα του Quiz χωρίς απαραίτητα να διαθέτουν οι ίδιοι γνώσεις προγραμματισμού. Για την ανάπτυξη της εφαρμογής χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό του Android Studio και η πλατφόρμα Firebase.
Λέξεις Κλειδιά: Ταμπλέτα
Εφαρμογή
Εκπαίδευση
Σχεδιασμός
Ανάπτυξη
Τάμπλετ
App
Tablet
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
TsiakiriMagdaliniMsc2017.pdf5.42 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons