Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21815
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣουμπενιώτης, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΠαπαδημητροπούλου, Αθηνάel
dc.date.accessioned2018-04-11T14:19:52Z-
dc.date.available2018-04-11T14:19:52Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21815-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018el
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει στόχο τη διερεύνηση της στρατηγικής μάρκετινγκ που ακολουθούν τα μουσεία, για την υλοποίηση της αποστολή τους, ως πολιτιστικοί χώροι που προάγουν την ανάπτυξη, την παιδεία, την εκπαίδευση και τη διάχυση της πολιτιστικής κληρονομιάς ενός τόπου, ικανοποιώντας όμως ταυτόχρονα τις ανάγκες των επισκεπτών, αξιοποιώντας τις πλέον σύγχρονες τεχνολογίες και το διαδίκτυο. Σκοπός επίσης της ανάλυσης είναι η μελέτη των σύγχρονων τάσεων της νέας ψηφιακής εποχής που ακολουθούν τα μουσεία σήμερα, στο πλαίσιο του στρατηγικού τους σχεδιασμού. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε είναι η συλλογή δευτερογενών στοιχείων καθώς πρόκειται για αποτέλεσμα βιβλιογραφικής έρευνας. Τα αποτελέσματα της μελέτης σχετίζονται με τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζουν οι πολιτιστικοί χώροι για την ανάπτυξη ενός τόπου, ενώ λόγος γίνεται και στη σύγχρονη πραγματικότητα των ενεργειών μάρκετινγκ ενός μουσείου. Επίσης, μέσα από τη συγκέντρωση σύγχρονων δεδομένων και ερευνών γίνονται γνωστές οι εξελίξεις και οι παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν ένα μουσείο σήμερα καθώς και οι δυνατότητες που υπάρχουν για την αποδοτικότερη λειτουργία και ανάπτυξή του. Τέλος διαπιστώθηκε η ανάγκη για την ανεύρεση νέων τρόπων προβολής των εκθεμάτων στα μουσεία, προσφέροντας στους επισκέπτες μια ολοκληρωμένη και πολυκαναλική μουσειακή εμπειρία.el
dc.format.extent118el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμόςel
dc.subjectΠολυμεσικές εφαρμογέςel
dc.subjectΜουσείαel
dc.subjectΣύγχρονες μουσειακές προτάσειςel
dc.titleΣτρατηγικός σχεδιασμός των μουσείων: σύγχρονες τάσεις και αντιλήψεις: η περίπτωση του αρχαιολογικού μουσείου Θεσσαλονίκης και η προσαρμογή του στη νέα ψηφιακή εποχήel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δημόσια Διοίκησηel
Appears in Collections:ΠΜΣ Δημόσια Διοίκηση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapadimitropoulouAthinaMsc2018.pdf7.81 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons