Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21808
Author: Ράπτης, Ιωάννης
Title: Η ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών στον δημόσιο τομέα : η περίπτωση του τμήματος αστικής κατάστασης και κοινωνικής ένταξης Ημαθίας της αποκεντρωμένης διοίκησης Μακεδονίας - Θράκης
Date Issued: 2018
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δημόσια Διοίκηση
Supervisor: Γρούγιου, Βασιλική
Abstract: Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η προσέγγιση της έννοιας της Ποιότητας όσον αφορά την παροχή υπηρεσιών και μάλιστα όταν αυτές παρέχονται από το ελληνικό Δημόσιο. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού έγινε έρευνα ικανοποίησης των πολιτών που συναλλάσσονται με μια τυπική μονάδα της ελληνικής δημόσιας διοίκησης, του Τμήματος Αστικής Κατάστασης Ημαθίας. Η έρευνα στηρίχθηκε στις απαντήσεις που έδωσαν οι ερωτώμενοι σε μια σειρά από ερωτήματα ενός ερωτηματολογίου που βασιζόταν στο μοντέλο servqual. Το επίπεδο ποιότητας στο οποίο κινείται η υπό εξέταση μονάδα θα προκύψει μέσα από τη σύγκριση των αντιλήψεων των εσωτερικών και εξωτερικών πελατών του εν λόγω τμήματος με τις προσδοκίες που αυτοί γενικά έχουν για τις υπηρεσίες του Ελληνικού Δημόσιου Τομέα.
Keywords: Δημόσια διοίκηση
Ποιότητα υπηρεσιών
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Rights: CC0 1.0 Παγκόσμια
Appears in Collections:ΠΜΣ Δημόσια Διοίκηση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
RaptisIoannisMsc2018.pdf2.19 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons