Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21808
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΓρούγιου, Βασιλικήel
dc.contributor.authorΡάπτης, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2018-04-11T05:51:31Z-
dc.date.available2018-04-11T05:51:31Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21808-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία επιχειρείται η προσέγγιση της έννοιας της Ποιότητας όσον αφορά την παροχή υπηρεσιών και μάλιστα όταν αυτές παρέχονται από το ελληνικό Δημόσιο. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού έγινε έρευνα ικανοποίησης των πολιτών που συναλλάσσονται με μια τυπική μονάδα της ελληνικής δημόσιας διοίκησης, του Τμήματος Αστικής Κατάστασης Ημαθίας. Η έρευνα στηρίχθηκε στις απαντήσεις που έδωσαν οι ερωτώμενοι σε μια σειρά από ερωτήματα ενός ερωτηματολογίου που βασιζόταν στο μοντέλο servqual. Το επίπεδο ποιότητας στο οποίο κινείται η υπό εξέταση μονάδα θα προκύψει μέσα από τη σύγκριση των αντιλήψεων των εσωτερικών και εξωτερικών πελατών του εν λόγω τμήματος με τις προσδοκίες που αυτοί γενικά έχουν για τις υπηρεσίες του Ελληνικού Δημόσιου Τομέα.el
dc.format.extent76el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμια*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectΔημόσια διοίκησηel
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιώνel
dc.titleΗ ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών στον δημόσιο τομέα : η περίπτωση του τμήματος αστικής κατάστασης και κοινωνικής ένταξης Ημαθίας της αποκεντρωμένης διοίκησης Μακεδονίας - Θράκηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δημόσια Διοίκησηel
Appears in Collections:ΠΜΣ Δημόσια Διοίκηση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
RaptisIoannisMsc2018.pdf2.19 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons