Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21808
Συγγραφέας: Ράπτης, Ιωάννης
Τίτλος: Η ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών στον δημόσιο τομέα : η περίπτωση του τμήματος αστικής κατάστασης και κοινωνικής ένταξης Ημαθίας της αποκεντρωμένης διοίκησης Μακεδονίας - Θράκης
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δημόσια Διοίκηση
Επόπτης Καθηγητής: Γρούγιου, Βασιλική
Περίληψη: Στην παρούσα εργασία επιχειρείται η προσέγγιση της έννοιας της Ποιότητας όσον αφορά την παροχή υπηρεσιών και μάλιστα όταν αυτές παρέχονται από το ελληνικό Δημόσιο. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού έγινε έρευνα ικανοποίησης των πολιτών που συναλλάσσονται με μια τυπική μονάδα της ελληνικής δημόσιας διοίκησης, του Τμήματος Αστικής Κατάστασης Ημαθίας. Η έρευνα στηρίχθηκε στις απαντήσεις που έδωσαν οι ερωτώμενοι σε μια σειρά από ερωτήματα ενός ερωτηματολογίου που βασιζόταν στο μοντέλο servqual. Το επίπεδο ποιότητας στο οποίο κινείται η υπό εξέταση μονάδα θα προκύψει μέσα από τη σύγκριση των αντιλήψεων των εσωτερικών και εξωτερικών πελατών του εν λόγω τμήματος με τις προσδοκίες που αυτοί γενικά έχουν για τις υπηρεσίες του Ελληνικού Δημόσιου Τομέα.
Λέξεις Κλειδιά: Δημόσια διοίκηση
Ποιότητα υπηρεσιών
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Δικαιώματα: CC0 1.0 Παγκόσμια
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Δημόσια Διοίκηση (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
RaptisIoannisMsc2018.pdf2.19 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons