Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21780
Author: Γεωργιάδου, Τερέζα
Title: Η επιχειρηματική και οικονομική διάσταση των δεδομένων μεγάλης κλίμακας. Πρόταση χρησιμοποίησης Big Data από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για βελτιστοποίηση τουριστικών αποδόσεων
Date Issued: 2017
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Supervisor: Στειακάκης, Εμμανουήλ
Abstract: Ο σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι να αναδείξει πόσο επωφελής είναι η εφαρμογή των λύσεων Big Data στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για την επίτευξη των στόχων που έχει θέσει για τα επόμενα χρόνια σχετικά με τον τουρισμό, δηλαδή την αύξηση της τουριστικής ροής και την επέκταση της τουριστικής σεζόν. Αρχικά γίνεται μια πλήρης εννοιολογική και τεχνολογική προσέγγιση των δεδομένων μεγάλης κλίμακας καθώς και ανάλυση όλων των χαρακτηριστικών τους, σε θεωρητικό επίπεδο, ώστε να ενημερωθεί επαρκώς ο αναγνώστης για το πλήρες νόημα τους. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται οι δράσεις που εκτελεί σήμερα, σε σχέση με τον τουρισμό, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και συγκεκριμένα η Διεύθυνση Τουρισμού, καθώς και τα αποτελέσματα τους. Στη συνέχεια, προτείνονται νέες, προσαρμοσμένες σε λύσεις Big Data. Ενώ η εργασία ολοκληρώνεται με την παρουσίαση των νεότερων εργαλείων, μεθόδων και πολιτικών για τον καλύτερο έλεγχο της αποτελεσματικότητας και προτείνονται κατάλληλοι δείκτες απόδοσης (KPI’s).
Keywords: Big Data
Τουρισμός
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GeorgiadouTerezaMsc2017.pdf5.36 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons