Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21771
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Στάμου, Λελούδα | el |
dc.contributor.author | Ασλάνογλου, Δήμητρα | el |
dc.date.accessioned | 2018-04-05T10:09:27Z | - |
dc.date.available | 2018-04-05T10:09:27Z | - |
dc.date.issued | 2017 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21771 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017. | el |
dc.description.abstract | Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή διεξήχθη στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στις «Μουσικές Τέχνες» στην κατεύθυνση «Διδακτική της μουσικής» του Τμήματος Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Το αντικείμενο της εργασίας αποτέλεσε η προοπτική μιας πρότασης ενός εκπαιδευτικού προγράμματος για την κοινωνική και κοινοτική ανάπτυξη υπό το πρίσμα του el Sistema, ενός προγράμματος που δημιουργήθηκε στη Βενεζουέλα και χρησιμοποιεί σαν εργαλείο τη συλλογική ενασχόληση με την μουσική. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στη μουσική εκπαίδευση για την κοινωνική αλλαγή. Στο επόμενο κεφάλαιο, παρουσιάζεται και αναλύεται η ανάπτυξη του el Sistema τόσο σε τοπικό, όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Στο τρίτο κεφάλαιο αναφέρονται οι κριτικές και οι αμφισβητήσεις που δέχθηκε το σύστημα αυτό από πρόσφατες έρευνες. Το τέταρτο κεφάλαιο εστιάζει στη σημασία της πολυπολιτισμικής εκπαίδευσης της Ελλάδας για να οδηγηθεί κανείς στο πέμπτο κεφάλαιο στο οποίο γίνεται η παρουσίαση της νέας πολιτισμικής πραγματικότητας στην Ελλάδα καθώς ομάδες ατόμων διαφορετικής εθνικής και θρησκευτικής καταγωγής καλούνται να συμβιώσουν σε αυτήν. Το έκτο κεφάλαιο αποτελεί την πρόταση εφαρμογής ενός εκπαιδευτικού προγράμματος στην Ελλάδα, βασισμένο στις θεμελιώδεις αρχές του el Sistema. Tα τελευταία κεφάλαια αποτελούν η σύνοψη, η συνεισφορά της έρευνας στο επιστημονικό πεδίο και οι προτάσεις για μελλοντική έρευνα καθώς τα ερωτήματα που γεννήθηκαν στην παρούσα εργασία, ήταν περισσότερα από αυτά που απαντήθηκαν. Η έρευνα που διεξήχθη ήταν βιβλιογραφική και χρησιμοποιήθηκαν επικαιροποιημένες βιβλιογραφικές αναφορές από βιβλία, ηλεκτρονικά άρθρα και ιστότοπους τόσο της ξένης, όσο και της ελληνικής γλώσσας. | el |
dc.format.extent | 96 | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | El sistema | en |
dc.subject | El sistema στην Ελλάδα | en |
dc.subject | Μουσική εκπαίδευση | el |
dc.subject | Κοινωνία και μουσική | el |
dc.subject | El sistema in Greece | en |
dc.subject | Music education | en |
dc.subject | Society and music | en |
dc.title | Το πρόγραμμα El Sistema ; κριτική προσέγγιση και προοπτικές για την ελληνική πραγματικότητα | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μουσικές Τέχνες | el |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Μουσικές Τέχνες (Μ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
AslanoglouDimitraMsc2017.pdf | 885.83 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License